Xx
Waarom vonden ze jullie stalkers? Slaat nergens op
Ik moet wel zeggen dat we na school altijd naar de plek gingen waar zij altijd naar toe gingen, en als we ze in school tegen kwam dat we begonnen giechelen.
x
Voeg hem toe op facebook en praat met hem? Ik zie het punt niet helemaal?
ik snap je situatie wel!
ik wil eigenlijk niet dat iemand weet wie ik leuk vind en vooral die jongen niet. dat is natuurlijk een beetje raar, want dan word het natuurlijk nooit iets.
ik zit nu weer in zo’n situatie. al heb ik wel tegen 1 vriendin gezegd dat ik die ene jongen echt heel leuk vind. (eerste keer ooit) helaas kom ik hem de laatste tijd nooit meer tegen, dus schiet het niet echt op…
in jou geval zou voorzichtig contact met die jongen zoeken. gewoon luchtig houden en niet gelijk weer “stalken” zoals die jongens dat benoemde. dat contact kun je opbouwen en dan merk je vanzelf wel wat hij van je vind.
[quote author=vanwyngarden link=topic=300832.msg275266136#msg275266136 date=1399655660]
Voeg hem toe op facebook en praat met hem? Ik zie het punt niet helemaal?
Ofwel accepteert hij me niet ofwel komt hij niet vaak op facebook. Maar ik heb het lef niet om met hem te praten
Maar hoe kan ik contact zoeken? Op fb komt hij niet, en op school begin ik helemaal te flippen als ik hem zie
hm… ja dat is wel een goeie
probeer hem te zien als een gewone vriend, dat helpt om rustig te blijven.
kun je hem niet een keer tegenkomen tijdens het uitgaan? dan is de sfeer iets relaxter, school maakt alles irritanter namelijk.
hoe je zoiets precies aan moet pakken weet ik ook niet, als ik dat wist was ik al lang bij de volgende stap met mijn crush haha!
wees trouwens blij dat je hem op school tegenkomt! pak je kans
ik zie mijn crush alleen tijdens het stappen en de laatste tijd gaat hij niet of ergens anders heen…