X
Nee. Dat heb ik niet.
Het lijkt erop dat je nog wel gevoelens voor hem hebt. Anders zou je die gedachtes niet hebben.
Het is eind februari al 2 jaar geleden dat het uit ging… Praat wel nogsteeds met hem
NIET DOEN
daar ga je spijt van krijgen
vooral op jou leeftijd
trek het je niet aan dt je vriendin al ontmaagd is, daar moet je je niet mee vergelijken.
Wacht gewoon lekker tot je iets ouder bent en iemand anders tegenkomt waarmee je een serieuze relatie opbouwt en heb dan sex.
Echt 14 vind ik veel te jong, tbh.
Nah ik denk niet dat ze perse nog gevoelens voor hem heeft hoor.
Het zal misschien de enige of een van de weinige jongens zijn die ze leuk heeft gevonden.
Dus het is best logisch dat ze dat denkt, dat heb ik ook.
Ik snap niet zo goed waarom ik daar spijt van zou krijgen…
Ik kan er echt niet serieus op reageren, je was 12 toen die ‘relatie’ uitging? Je komt vanzelf wel iemand tegen waarmee het goed zit, en dan moet je pas seks gaan overwegen. Je kunt er nu best aan denken maar het is beter om niets te doen, dan krijg je denk ik echt spijt.
het is sowieso al niet oké dat je ook graag seks wilt, alleen maar omdat je vriendin al ontmaagd is.
Dat heb ik niet gezegt, ik denk er over na sinds dat ik weet dat zij ontmaagd is .
Correctie, ik bedoel met seks niet persee neuken, maar gewoon verder gaan dan zoenen
Dan is het dus geen seks :")
Maar eh, aangezien je 12 was toen die relatie uitging, heeft dat ongetwijfeld niet bijzonder veel voorgesteld. Maar don’t worry, je vergeet hem vanzelf. Je bent pas 14 dus dat komt allemaal nog wel.
Je doet net alsof ik een of ander klein kind ben ofzo, maar zal wel aan mij liggen.
Ben je ook sorrynotsorry. Ik ben zelf ook 14 hoor, en geen een 14 jarige is in mijn ogen ‘geen kind’ aka volwassen. :")
Probeer er eerst een goed achter te komen wat je wilt verder gaan of seks, daar zit nogal een verschil tussen. Maar doe het alsjeblieft niet met je ex en wacht gewoon nog een tijd todat je zeker weet wat je wilt en met wie. Want het komt voor over alsof jij er nog niet echt aan toe bent. Als je niet weet waar je mee bezig bent moet je het niet doen.
Klinkt misschien hard, maar je bent nog jong dus je hebt alles behalve haast daarin. Jouw tijd komt nog wel
Ben je ook :’)
Seks willen hebben is niet iets waar je over nadenkt of iets wat je plant waar, wanneer, met wie en hoe. Dat gebeurd wel als de tijd rijp is.
Is dit serieus?
Je begrijpt toch wel dat je 14 bent en dus gewoon nog een kind.
Seks hebben doe je niet zomaar met iemand. Dat doe je met iemand waar je van houd. Waarvan je weet dat het meer is dan alleen die seks. (Njaa de eerste keer dan.) Anders ga je er sowieso spijt van krijgen.
Je wilt nu gewoon die jongen humpen puur omdat je vriendin dat ook gedaan heeft.
Ik had voor het eerst seks toen ik 15 was met een jongen waar ik zó intens veel om gaf. Er was geen twijfel helemaal niks. Ik wist dat hij het moest zijn. En we hebben daarna nog een relatie van 1,5 jaar gehad. Wacht gewoon tot je die jongen ook vind. Het is het wachten waard.
Dit dus
Haha wat? :’)