X

X

Weet je het zeker dat je ze via internet wil halen? Ik heb nu al twee keer gehad dat ze niet echt waren of niet bezorgt werden!
Het is beter om in de winkels te kijken bijv: footlocker en de normale sneakerwinkels!
Er zijn goedkopere air max op sites maar dat is niet echt betrouwbaar, ik ben namelijk ook zo opgelicht.
Dus kijk eerst goed hoe de site er uit ziet en of ze betrouwbaar zijn voordat je ze besteld!
Kijk bijv: op beslist.nl dat is meestal wel betrouwbaar!
liefsss

Waarom spaar je er niet voor als je de echte wilt?
Beter sparen en de echte kopen (evt met korting) dan je geld kwijt op van die nepsites. Ik zou het iig niet doen.

Dit dus, ze kosten nou eenmaal veel geld maar dan heb je ook wat. Al die sites met zulke lage prijzen zijn nep, dat zie je zo…

Als je ze echt heel graag wil en er geen geld voor heb probeer dan marktplaats.

Als je zo graag de echte wil, moet je toch de echte prijs betalen (misschien met korting). Veel goedkopere zijn bijna altijd nep.

X

Mijne komen ook van MP! 55 euro, gloednieuw!

Nou. Eigenlijk hebben ze eigenlijk overal wel dezelfde prijzen. Ligt aan het merk. Niet aan winkels.

Ik heb een keer bij de footlocker gevraagd of ze nog achter nog meer modellen hadden staan in een lage prijsklasse. En toen kwam een aardige medewerker aanzetten met schoenen uit de oude collecties. In mijn maat had ik nog de keuze uit drie verschillende kleuren en ben uiteindelijk met een paar superleuke gloednieuwe maxies (90) naar huis gegaan voor €40,-

Dus wie weet heb je geluk, gewoon even vragen;)

Beverwijkse bazaar… daar koopt mijn hele familie ze al jaaaaren.

Beverwijkse bazaar. Zijn 100% echt, de politie controleert namelijk op neppe producten. Mijne waren daar €90

Je kunt ook kijken in outlet winkels. In Roermond en Maasmechelen zijn er sowieso al