X

/

Nouu, ik vind dat je vriendin of vriendinnen, wel tegen een grapje of sarcastische opmerking moeten kunnen. Ik zou daar zelf denk ik nog om lachen ook (ik stel zelf ook wel eens domme vragen, haha).
Ik snap ook niet waarom je vriendinnen daar dan ook gelijk ruzie om gaan maken…
Misschien was die opmerking een beetje gemeen, van jouu ?
Maar ik denk dat je 't maar af moet wachten, want je vriendinnen moeten ook tegen een grapje kunnen, en inderdaad moeten ze niet doen of ze perfect zijn, dat is echt gewoon vreselijk :flushed:
Ik denk dat ze gewoon chagrijnig waren ofzo, maar waarschijnlijk gaan ze je wel missen =).
't komt wel goed =D.

X

Awh nee man =(
Kan je niet met iemand praten over dat pesten?
Of naar de mentor gaan ?
Nee, dat is niet kinderachtig hoor, het is pas kinderachtig als mensen je gaan pesten.
Heb je anders ook geen vriendinnen uit andere klassen ? Waar je in de pauze bij kan gaan zitten?

/

't komt echt wel goed hoor =).
Als jullie daarom gelijk al vijanden zijn, dan is 't best erg ;p.

Nou misschien bedoelde ze die vraag wel serieus, dan vind ik jouw sarcastische antwoord erg gemeen. En misschien doe je dat wel vaker en greep die andere vriendin nu pas in en heeft dat andere meisje wel moeite om voor zichzelf op te komen. Dat ze daarna gaat doen alsof ze helemaal perfect is, is een beetje raar, maar jouw reactie daarop ook. Want dit is één incident en ik weet niet hoe jij verder bent, maar als je dit altijd doet, dan snap ik dat ze het op een gegeven moment zat zijn

Als zij de enige zijn dat jij nog hebt zou ik zeker eens met hun gaan praten ,
leg hun uit dat het niet zo bedoeld was maar oke als je dit vaker doet zou ik daar toch eens aan werken , het is voor de meisjes natuurlijk niet leuk als ze elke keer op nieuw zo’n opmerking kunnen verwachten van jou , maar dat zij doet alsof ze perfect is is ook maar raar want ik denk niet dat ze dat is … niemand is perfect :slightly_smiling_face: maar praten helpt meestal wel :slightly_smiling_face:

Wat de rest al zegt, gewoon zeggen dat je het niet zo bedoelde en dat het je spijt.

x

uhm ga met ze praten of wappe of bel ze