× Pimp my room!

Ik krijg aan 't eind van dit jaar een nieuwe kamer :slightly_smiling_face: Helemaal blij of course… Maar ik zit nu in een niet zo heel geweldige kamer… Heeft iemand misschien tips om het op te vrolijken zodat ik hier nog leuk een 10 maanden ofzo in kan wonen?
Lime + Roze zijn mijn favo kleuren. Mijn kamer is niet heel klein maar ook niet heel groot.
Hopelijk wat leuke tips!

xx :slightly_smiling_face:

Maak een groot prikbord voor aan de muur, heb ik ook is heel leuk!

Een bankje met heeel veel kussentjes !:slight_smile:
Of veel leuke fotolijstjes aan de muur met blije foto’s van jou/vriendinnen/familie enzo.
Een dienblad met veel kaarsen.
Leuke posters enzo…

Gewoon leuke dingetjes dr in zetten :slightly_smiling_face:

Inderdaad, veel leuke dingetjes erin zetten! :stuck_out_tongue_closed_eyes: Je kan ook met een aantal vriendinnen bijv. een schilderij maken als je een keer melig bent en die dan ophangen! :stuck_out_tongue_closed_eyes: [als het mag kan je het ook gewoon op je muur doen! :slightly_smiling_face: :stuck_out_tongue_closed_eyes: ]

je kunt ook veel met stofjes doen. ik heb zelf bv stof om mn kastdeuren en mn prikbord. stof kan heel goedkoop zijn en hele luxe uitstraling hebben… kan veel sfeer aanbrengen! en kies dan gewoon voor een kleur die je mooi vind

SPIEGELS! zo lijkt je kamer ook wat groter;) x

Heb gister 3 fotolijstjes gekocht! :slightly_smiling_face:

1 is nu al kapot -.- Morgen terugbrengen!

veel kussens, is altijd gezellig,
net als foto’s
en spiegels zijn altijd heel goed voor n kamer,
en natuurlijk een mega klerenkast xD

Maak een grote foto colage op een schrilders doek of canvas
Pimp schoenen dozen met plaatjes uit tijdschriften
Als je een lelijk beauro hebt net als mij :blush: Kun je er een tafelzeil over heen plakken of een verfje

xxx (ben ook bezig met pimen) su6 :four_leaf_clover:

Dit topic is meer dan 5 jaar oud.