wzjda: Je 24u onzichtbaar kon zijn?

Wat zou je doen als je 24 uur onzichtbaar zou zijn?

Het lijkt een simpele vraag, maar ik moest er eigenlijk toch best lang over nadenken! Dus laat je fantasie gaan!

(Ik moet hier een essay over schrijven)

naar zn huis lopen en kijken wat hij doet haha.
*stalker*
nee maar ik verveel me atm, dus ja.

Eerst zou ik een aantal mensen aan wie ik een hekel heb ontzettend martelen. Vervolgens zou ik naar een winkel gaan en daar een aantal spiegelreflexcamera’s en laptops ‘toevallig’ meepakken. Voor de rest weet ik het niet. Ik denk gewoon de school terroriseren zegmaar. :slightly_smiling_face:

op zoek gaan naar de antwoorden van de examens van dit jaar? :stuck_out_tongue:

Leraren afluisteren in de lerarenkamer, haha. Ennehm… een plek bezoeken waar ik graag naartoe wil maar wat normaal gesproken niet kan/veel geld kost (bijvoorbeeld de filmstudio’s van Harry Potter of achter de schermen bij een concert/een televisieprogramma).

• naar een filmavond van jongens gaan en kijken waar ze het nou eigenlijk over hebben op zulke avonden
  • een laptop meenemen uit een winkel :angel:
  • kijken wat de jongen die ik leuk vind op dat moment aan het doen is (geobserdeerd, ik weet het)

hetzelfde :’)

naar winkels gaan en even iphone, apple macbook, adidas/nike sneakers, vesten enalles, en nog leuke dingetjes haha meenemen. en dan mensen bang maken, en dan mensen slaan die ik niet mag.

Geweldig xD.
Ik zou…
*denkt heel lang na*
weet ik veel…in huizen van mensen naar binnen lopen en kijken wat ze doen ofzo.
Oja! En naar concertzaaljtes gaan, om gratis naar binnen te komen, want je bent toch onzichtbaar. Enn…natuurlijk ga ik dan ook backstage enzo.
Hihi, vroeger zei ik altijd doorzichtig ipv onzichtbaar.

Dat is een goede!

Ik zou mensen bang gaan maken.

Oh en schoenen ‘kopen’.

Ik zou een winkel beroven en dan bedoel ik een super markt. Daarna zou ik in een vliegtuig stappen en gewoon GRATIS mee reizen naar New York ofzo… Dan zou ik een kamer fiksen en daar een ander slot op laten zetten in een 5 sterren hotel. En dan, dan ben ik wel weer uitgewerkt denk ik dan zou ik gaan shoppen van al het geld wat ik heb gejad…

Ja, even een dagje gratis shoppen dus. En of course een aantal concertjes afgaan. Maar ik blijf erbij, mijn prioriteit zou martelen/terroriseren zijn, muahahahaha. :’’)

Leedvermaak xD.

Maar nu ik erover nadenk niet zo’n slecht idee :smiling_imp:.

Nee, HE. Ik wist dat je het met me eens zou zijn, muahahahaha. :’)

In een glaswinkel alle glazen op de grond smijten.

Mensen stalken x]

ik zou heel veel schoenen en kleren meenemen haha, en inderdaad spiegelreflex camera is wel een goed idee ^^ en ik zou lekker allemaal jongens gaan afluisteren

Wow :open_mouth: ik zou zoveel willen doen!!
Eerst zou ik geld gaan jatten, overal en nergens… Toch niemand die het ziet ^^ En dan kan ik het later gewoon uitgeven, wanneer ik wil en aan wat ik wil…

Verder… Inderdaad de vragen van het examen, hihi