www.wholesale-dress.net

Dit is heel verleidelijk om het toch te proberen, stel dat het wel betrouwbaar is!

ik denk dat het niet betrouwbaar is. (jammer genoeg)

niet betrouwbaar dus,
ik ga huilen.

wow, mooie dingen en goedkoop
als iemand daar besteld en het komt aan…
wil ik ook wel bestellen:P

Er staat onderaan de pagina wel een keuringsmerk van Trustwave, en dit betekent dat het te ‘vertrouwen’ is. Althans, als je dit op je site zet zonder toestemming en ze komen erachter, dan kan je héél zwaar gestraft worden (en volgensmij is het geeneens mogelijk).
Maar wat je natuurlijk wel kan overkomen is dat de kwaliteit niet goed is, je bestelling niet aankomt (zoals ook vaak bij H&M bijv. gebeurt)… ik zal 1 klein en goedkoop ding bestellen, want alles is toch goedkoop. Wachten of je het krijgt, en dan zien we wel weer! (;

Ik sprak net een vriendin van me op msn en die kent weer iemand die een keer iets bestelt heeft bij hun. Ze had namelijk 2 jurkjes gekocht maar die bleken verschrikkelijk te staan, en er zaten allemaal gaatjes in 1 jurk. De andere jurk was véél langer dan op de foto en de laatste jurk zijn kleur was veel lelijker dan de foto. Ik zal het niet doen dus, ook omdat ik net op een site allerlei negatieve reacties las (oplichting, extra verzendkosten, enz…)
Er was wel zo’n andere goedkope site die een vriendin van me had gegeven, alleen ben ik de naam even kwijt…ik zal haar even smsen en zeg het zo wel even!

^ Oke, niet doen dus. Maar ben nu wel nieuwsgierig naar die andere site!

Allemaal super bedankt!!!
Voor de mensen die denken dat je per 100 moet bestellen DAT IS NIET BIJ ALLES ZO! DUS JE KAN OOK GEWOON DINGEN PER 1 BESTELLEN!!!
En de verzendkosten zijn 28,- voor wat ik heb tenminste.
Nou, ik ga het denk ik gewoon proberen, mijn BFF en ik gaan samen bestellen en delen dan de verzendkosten $$$$$$

X
Super Bedankt.

Ik vind het maar een rare, onproffesionele, irritante site.
Neh ik denk niet dat dit iets is.

Hm, mijn vriendin die die site wist antwoord niet. Maar ik zie haar morgen toch, dus zal het wel even onthouden en vragen, en dan hier posten!

volgens meerdere mensen op topics over deze site moet je minstens aan 100 dollar (71 euro) kopen.
en zoals cococindy zei, we kunnen wel doen dat één iemand bestelt, net zoals dat topic ‘wie wil … voor mij kopen’

Het is net de online webshop van de Primark :3.
alleen helaas niet betrouwbaar.

ik moet naar china.

oeeeh ben benieewd

Vertel dan ons als het betrouwbaar is of niet

http://img.wholesale-dress.net//images/201103/201103081203274950.jpg

Staat er zo’n foto op de site ‘Classical Muslim Head Band and Scarf Yellow’
classical muslim head band and scarf yellow
:grinning_face_with_smiling_eyes:

Onderaan de site staat ook dat ze al vanaf 2005 bestaan. Mochten ze onbetrouwbaar zijn, was de site allang gesloten.

En, het is Chinees dus het is logisch dat het goedkoop is.

Nou ik stuur nog wel eens een berichtje over 20 à 50 dagen of ik mijn pakketje heb binnengekregen!

XX
Dankje voor de moeite!

Goh, het ziet er toch wel echt onbetrouwbaar uit.
Ik hoop dat je je pakketje aankrijgt, en dat ik me daarna ook eens kan laten gaan op de site ;p

Snapt iemand die verzendkosten?