www.trendylaarzen.nl

verkoopt www.trendylaarzen.nl echte uggs, of neppe? Want ik hoor van veel mensen echt, maar ze zijn daar nogal goedkoop, dus toch wil ik het nog eventjes zeker weten : D alvast bedankt : )

hmm ik vertrouw die site niet zo, er staan geen prijzen bij als je hem in winkelwagentje doet (tenminste, bij mij)
+ hij heeft geen winkel waarborg keurmerk ofzoiets :stuck_out_tongue:

maar ik weet het niet zeker hoor haha

ja, en ze hebben geen nightfalls, dus ik kan niet checken of ze die eventueel in andere kleuren zouden hebben. dan is ie namelijk nep.

Er staat toch:
“In deze webshop kan al enige tijd niets meer besteld worden, de webshop bleef open zodat er email verkeer mogelijk was, nu krijgen wij soms mails waarbij men nog steeds denkt dat er besteld kan worden, dit heeft ons doen besluiten de webshop offline te gaan zetten”

ohh haha, dat heb ik helemaal niet gelezen. maar ik zie het ja : )

google eens op trendylaarzen. Zijn namelijk heel veel slechte ervaringen.

ik zou het niet doen, ja idd er zijn veel slechte ervaringen mee.

ik had echt een goeie ervaring met trendylaarzen ik heb mn uggs der van en ze zijn echt. En mn zusje heeft ook goeie ervaring der mee.
Maar de site werd na een tijde slecht ofzow:S? Ze waren zelfs in het programma radar dat ze mensen op hebben opgelicht enzo. Ben zo blij dat mn zusje en ik onze uggs wel hebben gekregen:P

Vorig jaar heeft Trendylaarzen echt superveel problemen gemaakt. Mensen zijn heel veel geld kwijtgeraakt doordat Trendylaarzen niet leverde etc. Ze zijn dus echt niet te vertrouwen.

Fake.