www.pixmania.nl, betrouwbaar?

Hallo!
Ik ben op zoek naar een Wii Fit, maar hij is helaas overal uitverkocht.
Nu kwam ik via marktplaats de site www.pixmania.nl tegen, zij zeggen dat ze de Wii Fit direct leverbaar is voor 115 euro (iets duurder als normaal, maargoed). Nou was mijn vraag: hebben jullie ervaring met deze site? Sturen ze het goed op, etc? En als jullie geen ervaringen met deze site hebben, weten jullie misschien een andere site waar de Wii Fit een korte of geen levertijd heeft? Alvast bedankt! x

115 euro das spotgoedkoop… ik weet het neit ik ken die site niet…

Let op: het is de Wii Fit he, niet de Nintendo Wii zelf. De normale prijs hiervan is 89,99 euro, het is dus wel iets duurder. Maar dat heb ik er voor over, mits het natuurlijk betrouwbaar is! Heeft iemand misschien een andere site waar je de Wii Fit kan bestellen (met korte levertijd)?

Waarom koop je hem gewoon niet in de winkel?

Hij is nergens in de winkels verkrijgbaar.

Ohw,slim >.<
I’m sorry.

Dan wacht je tot ze 'm weer hebben, duurt nooit zo mega lang. Ze komen zo ie zo elke week, soms meerdere keren per week, nieuwe goederen brengen in winkels. Vraag of ze je willen bellen als ze ze weer binnen zijn, en er 1 apart voor je willen houden ofzo.

hebben ze hem niet bij bol.com? dat is heel betrouwbaar, ik koop daar ook altijd ^^

up, ik wil ook weten of deze site betrouwbaar is (:

Nou ik lees er alleen maar slechte verhalen over dat het simpelweg gewoon niet te vertrouwen is (en heb gehoord dat het eerst helemaal uit frankrijk ?? moet komen)
Nee ik zou echt kijken op wat bekendere webshops of natuurlijk gewoon in de winkel :slightly_smiling_face:

Een vriendin van mij heeft bij pixmania een externe harde schijf gekocht en ze had hem binnen 3 dagen. Niks mis mee en dus binnen 2 weken geleverd. Verzendkosten waren voor haar 8euro geloof ik… Op de site zelf staan ook reviews over de producten die ze leveren. Geen idee of ze duurder zijn dan andere webshops… Misschien ook even vergelijken met andere producten… Succes!

sorry maar overal uitverkocht??

http://www.toysxl.nl/p/ga…it-plus-met-balance-board

niet hier :stuck_out_tongue:
Meteen leverbaar :stuck_out_tongue:
Wat goed toch weer van mij :stuck_out_tongue: :slightly_smiling_face:

Ja. Geweldig, je hebt 2 jaar na data iets gevonden waar het niet is uitverkocht.

:wink:

Site ziet er an sich wel betrouwbaar uit. Geen zin om iets te bestellen en het uit te proberen keke.

ik heb daar mijn vorige camera vandaan! duurde 5 dagen voordat mijn camera binnen was, prima service (:

jahaaa wist je dat de bart smit hem ook heeft?? :stuck_out_tongue:

duidelijk online niet goed gezocht hoor ik heb namelijk al 2 winkels gevonden waar hij te koop is en ook nog goedkoper. En dan zal de wehkamp hem miss ook nog wel hebben.

En dan nog bol.com

Ik heb gewoon al 4 winkels, zo moeilijk is het niet beetje googlen hoor :stuck_out_tongue:

Tja, maar in 2009 was het ding net uit én super populair. Ik weet idd nog dat toen iedereen er een wilde, maar het overal was uitverkocht. Dusja… :stuck_out_tongue:

gewoon bij google in typen die site en dan als je veel forums tegen komt met klachte niet doen

ik heb er lang geleden een keer een bamboo tablet gekocht en die werd netjes op tijd geleverd en doet het nog steeds goed hoor :grinning:

bedankt, ik hebt het uiteindelijk in een gewone winkel gekocht en niet online… :slightly_smiling_face: