Wwjneek Nijmegen Meeting!

Hallo lieve meiden!

Er is al een tijdje bekend dat vele van ons uit Nijmegen of omstreken komt. Vandaar dit topic want, hoe leuk zou het zijn als wij eens in Nijmegen gaan meeten?!
Dit topic is voor alle wwjneek’ers die uit Nijmegen of omstreken komen. Maar als je geen wwjneek’er bent en je wilt tóch naar Nijmegen komen, dat is ook prima!

[i]Plaats: Nijmegen natuurlijk!

Datum; 19 APRIL 2013!
Tijd; 16:00 [/i]

De mensen die zeker komen:

• Watashi
  • Coffeecup
  • Strandjutter
  • BrokenCrown
  • Lebisou
  • H_0909

Alles staat nu vast (:

Als ik kan, ben ik erbij! :grinning:

jonguh wat is dit nou weer daar moet ik dik 2 uur voor reizen :’) maarja heel misschien

Haha maar er komt vast nog wel een meeting!
Ik wil sowieso een keer in Nijmegen meeten omdat dat vet dichtbij is enzoo :cold_sweat:

ik! als ik kan

Hoezo dat precies?

Ik kom als ik kan en tijd heb met de studie enzo, gratis OV: BAMMMM.

Jeeeuj
Haha ik heb geen gratis OV maar het is niet zo duur voor mij (:

Haha dat is goed hoor (:

Naja Nijmegen is niet bepaald heel dichtbij ofzo maar goed. Uhhhm wordt het in een weekend? want misschien moet ik dan werken.

waaaaaaa fuck
en ik ben net Nijmegen uit. Alle leukerds wonen nu in Nijmegen en ikke hier!
haha

Als ik kan, wil ik ook wel komen maar ik kom niet uit nijmegen maar uit Groningen :’)
Dus als datum bekend is, wil ik wel kijken of ik kan

Ik heb nog geen idee wanneer het wordt, dat zullen we samen moeten beslissen haha. Denk wel dat het in een weekend wordt, dat is voor mij het handigst aangezien ik niet zomaar eventjes doordeweeks kan.

@LOVESOME; Aaahw nooo ik wilde jou juist meeten haha! Stommerdje :frowning_face:

Wauw dan moet jij wel verschrikkelijk lang reizen

Edit; maar als jij dat er voor over hebt moet je vooral komen. Ik zou het in ieder geval heel erg gezellig vinden!

Ik jou ook!! En nog een paar die ik nu al lang via gs ‘ken’ (of hoe je dat dan noemt… haha)
Maar ik ben nog best veel in Nijmegen te vinden (nu veel ziekenhuis haha, gisteren geweest en vrijdag weer) maar als het vrijdag is kan ik dus. En anders een keer in het weekend, dat ik het dan combineer met wat andere mensjes =) Want mis mijn beste vriend ook en die heeft binnenkort zijn eigen woning. Dus zou ik daar kunnen slapen =D haha.
Dus heeeeeeeeeel misschien kan ik ook komen??

leeeeeeeeeeeeeeeeeeuk, ik vind het wel echt heel eng om te meeten maar wel super tof.
maar ik ben er ook bij als ik kan!
alhoewel weekend minder goed uit komt bij mij, aangezien ik dan meestal in mijn oude woonplaats ben, maarja hoop dat het gunstig uit komt :grinning:

Dan kom je gewoon eens een keer spontaan bij mij langs!
Al doe je dat dus elk weekend al met de trein :")

Haha ik hoop het!