WTF moment van de dag

Ik had er een paar uur terug 1, kon niet zo’n topic vinden, dus ik maak er even een topic voor. Als zo’n topic er wel is, zeg het maar.

Dus plaats hier je WTF moment van de dag : D

Nou ik zat in de bus aan de linker kant en ik zag al een schoen liggen aan de rechterkant ergens en niemand erbij van wie die was.
Komt er ineens een volwassen man naar voren lopen vanuit achterin, op sokken :’) Die hele bus was blubberig en nat door de regen en hij liep er zo doorheen. 't leek of hij wat zocht, maar die schoen lag overduidelijk bij ‘t gangpad en hij pakte hem niet. Daarna liep hij weer naar achter en ging weer zitten. Toen ik uitstapte zag ik ook een 2e zelfde soort schoen ergens voorin liggen.
Sommige mensen zijn echt zo raar :’) Er leek ook verder niks mis met hem of zo, maarja.

^ huh, da’s erg raar inderdaad o.O
Ik kan op dit moment even niks bedenken.

haha lijkt me een leuk topic, heb niks op het moment

Ik stond een keer bij de bushalte te wachten op de bus en toen kwam er een hele aparte vrouw aan. Ik had haar wel eens eerder gezien en toen viel ze al op want ze had altijd (ook in de winter) hele korte rokjes aan met kniekousjes (schoolmeisjesachtig) en ze bukte altijd waardoor je haar ondergoed kon zien…
Ik wist dus al dat er iets mis was met haar, maar toen kwam ze dus naar mij toe om te vragen of ik op haar tas kon passen en toen liep ze weg en ging ze op een hele rare plek staan om haar haren te borstelen (die sowieso echt afschuwelijk waren en dat borstelen hielp natuurlijk nietxD) en toen kwam ze terug en ze was helemaal van: ‘ooo jij bent echt lief en tegenwoordig kan ik niemand vertrouwen, maar jou kan ik wel vertrouwen’ en blabla…
het klinkt hier niet heel ‘WTF’, maar op dat moment heb je echt iets van WTFWTFWTF xD (ik kan niet zo goed verhaaltjes vertellen/schrijvenxD)

‘btw: ze was waarschijnlijk high’

^whahahahahahaha!!! geeeeniaal

momenteel lig ik ziek op bed, dus heb vandaag geen “WTF!?” moment gehad. laatst ging wel een jongen voor de klas zijn ‘‘ideale-schoonzoon’’ verhaal vertellen… dat was wel een beetje heeeel weird!

Toen 2 jongen uit mijn klas spontaan gingen vechten tijdens Engels. Dat was wel even WTF? En het leuke is dat iedereen daarna stil was terwijl ze normaal kei druk zijn ahha.

Ik werd vanochtend gebeld, en hoorde niks behalve een casettebandje dat zich 10x herhaalde, het zei iets van: ‘ge-ne-ta-niek’. Best wel eng o.0

^ieuw

Ik fietste met een vriendin gewoon naast elkaar op een fietspad, en we waren aan het lachen. Fietst er gewoon een vrouw van middelbare leeftijd langs ons, begint ze keihard te schreeuwen: ACH ROT TOCH OP, en JULLIE ZIJN SIMPELE MENSEN. en toen stopten we bij hetzelfde stoplicht. En ik kon niet stoppen met lachen maar die vriendin keek haar serieus aan terwijl ze nog steeds zat te schreeuwen. Die vrouw was helemaal gek geworden.

En jongens maken koprollen door de klas.

wtf…

ik droomde dat er naaktslakken in mn oog zaten.
ik kreeg er 3 uit, maar de 4e zat te vast
mn oog deed vanochtend best wel pijn :’)

wtf wat is dennis de groot van op zoek naar zorro lekker,leuk,lief,schattig,slim!

ook een wtf moment toch? :3

WTF mn moeder heeft mn sigaretten gestolen

Ik weet nog een wtfmoment van vroeger. Jongens in mijn klas schenen het leuk te vinden om het de ijzeren kleurpotlodendoosjes tegen hun voorhoofd te slaan.

Oja dat ken ik, alleen bij mij in de klas gooiden ze met passers naar elkaar.

Ik was heel even in de keuken, kom ik terug vind ik mn oppaskind van anderhalf onder de rode stift. En de muur was ook voorzien van een tekening van 1 bij 1. Kut:p

WTF, zo jonge waarvan ik dacht dat het wel een nette jonge was… blijkt wanhoopig op zoek te zijn naar een meisjes wat hem wil… hij stuurd al mijn vriendinnen en mij berichtjes en doet overdreven aardig… had ik niet achter hem gezocht, lekker triest!! =D

whahahahahhha @ artemiss
droog xD

mijn broer kwam vandaag met een gemillimeterd hoofd de badkamer uit.
WTF xD hij had eerst een kuifje enzo xD en hij had het zelf gedaan, dr zaten allemaal inhammen en deuken in enzo xD wtf, mn bro is half kaal… xD