WTF moment van de dag #6

William? Ik hoor meerdere op Girlscene zeggen dat ze een note krijgen waarin er wordt gevraagd of ze willen cammen.
WAAROM HEB IK NIKS, WORD IK WEER BUITENGESLOTEN :frowning_face:(((((

Dat “Two Lovers” Topic.

Dat dacht ik dus ook. Zeer gekwetst.

me too! Dat ze een cup C heeft, is héél relevant met de rest.

Ja, inderdaad! En dat ze verder is gegaan dan alleen zoenen heeft ook alles te maken met volwassenheid.
Maar sws.

Jullie zijn niet de enige hoor :'D

wtf, staan er ineens 5 auto’s voor de deur met de vraag of ik vanavond mee ga naar de retail. Wtf sinds wanneer vragen jullie me dit op deze manier xd heel lief, maar ik mag niet mee! Was wel nice :grinning: (al die auto’s)
Ohja; en dan ook nog het feit dat ik tegen 1 van hun gisteren gezegd heb dat ik niet mee mocht, is hij nou blond van binnen of…

ja, een fiets stelen is strafbaar en sigaretten kopen als je 16+ niet, dus dat lijkt me logisch. die mensen van de winkel weten toch niet wat diegene met die sigaretten gaat doen? zelf roken, delen met vrienden die wel 16+ zijn of afgeven aan jongere mensen.

volgens mij is haar logica: oh kijk ik ga vreemd, nu ben ik super volwassen, want iedereen gaat tegenwoordig vreemd.
Fuck the logic.

Ik was dit topic aan het lezen zie ik dat het maar 2 bladzijdes heeft… een nieuw topic dus. hahaha.

ik vind sowieso dat bijna alle clips van tegenwoordig helemaal nergens op staan, het lijkt onderhand wel een wedstrijd wie het meeste bloot en sexy in z’n clip kan krijgen. kom op zeg :’)
en die clips van nicki zijn echt het toppunt ervan.

Ik zat in de auto en voor mij zaten een jongen en een meisje en ze waren heel raar aan het dansen… Toen zag die jongen in zijn spiegel dat ik keek en hij hield meteen op, maar liet z’n vriendin wel achterlijk verder dansen. Ze had een hele grote oranje zonnebril op en het zag er gewoon niet uit.

3 wtf’s: 1e: Ik moest er vandaag door een aandringende verkoper op een beurs erachter komen dat mn moeder voor mijn geboorte een miskraam heeft gehad. Ik snap dat je dat niet zomaar vertelt maar toch wtf :expressionless:

2e: mijn opa en oma hebben contact met een een of andere stinkendrijke bankdirecteur en ze mogen hem bellen als ze problemen hebben met verzekering/geldzaken blablabla, en die gast belde mn moeder opeens op vandaag :") Mn opa en oma zijn echt van die plattelandsmensjes die alles nog superouderwets hebben enzo dus dat is best wel wtf.

3e wtf: de gasten die nu in het gastenverblijf zitten bij ons zijn zo het prive terein opgekomen en hebben de tafen en stoelen van ons terras afgehaald. WTF blijf met je poten van andermans spullen af man

Deze video is niet beschikbaar in Duitsland omdat deze muziek kan bevatten waarvoor GEMA de respectieve muziekrechten niet heeft verleend.

Ik ben blijkbaar in Duitsland maar ik wil het zien ):

Ja zoiets inderdaad! Waar gaat het heen met deze wereld? :’(

Wie is die William dan? :stuck_out_tongue:

Mijn wtf moment:
Bij de spelen is gewoon een vrouw die op de 100 meter sprint 14.42 seconden liep. Serieus die laat je toch niet meedoen? Ik heb de 100 m sprint 1x gelopen en toen liep ik onder de 14.

dat iemand zei dat ik op leighton meester lijk ahah!

oja en dat ik gister een helixpiercing heb laten piercen en ik heb echt werkelijk geen last van , leuke wtf :slightly_smiling_face:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/1343923204/3

oké ik luister nu sinds een paar jaar weer dit liedje:
http://www.youtube.com/watch?v=NARjr3fMMvY [Mario - Let me love you]

en de tekst is echt he-le-maal anders dan ik in mijn hoofd had! XD
er klopt echt helemaal niets van.