WTF moment van de dag #6

Voor al uw wtf-momenten!

Iemand die rookwaar koopt voor iemand die nog geen 16 jaar is, is zelf niet
strafbaar.

Maar iemand die een gestolen fiets aan iemand verkoopt wel? O_O

HEUJ een nummer 6 :grinning:

OT: Mijn pc heeft een IP-adres-conflict. WTF ik heb alle ip-adressen van alle apparaten hier in huis ingesteld, wie durfde dit te veranderen en wat is de reden?

Aly raisman krijgt geen medaille terwijl ze gedeelt 3e is. Dat door een onzinregel dat de gene met de hoogstbehaalde scoren op één toestel wint.

Dat was wel echt mijn WTF, wat een rotregel!

^ Altijd mooi om te zien hoe aardig sommige mensen zijn. :slightly_smiling_face:

Wtf waarom een nr 6 terwijl de ander pas net 41 pagina’s heeft?

Die andere had waarschijnlijk foutmeldingen door spammers, dus nu een fris nieuw topic :slightly_smiling_face:

Ik werk in een bollenschuur en het kijkt uit op de bloemvelden. Gisteren hopte er een haas door het veld, echt completely out of the blue :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dat er nu alweer een WWJNEEK nummero 20 is. Nog geen week geleden was er nog een 17 en nu al een 20. Gaat echt te snel.

Tsja spammers he…

Dat toen ik binnenkwam in huis na mijn werk, mijn vriend allemaal rozenblaadjes in de gang tot aan de woonkamer op de grond had gestrooid, en op de tafel kaarsjes in de vorm van een hart had gemaakt met een bos rode rozen en 2 me 2 you knuffeltjes<3 ik wist niet dat dat zoveel met een meisje kan doen als een jongen dit doet haha, wel een leuke wtf dus!

Dat meiden een geblokte blouse willen. Omdat James Holmes dat droeg toen hij werd gearresteerd.

Ik herinner me net weer iets: ik was op vakantie en had geen internet of iets dergelijks, was er dus even helemaal uit. Ik kom in een souvenirwinkeltje en er staan van die beeldjes van trollen. Meteen denk ik aan girlscene. :’)

Ik weet ook eigenlijk niet of het mag, maar bij elk topic met een foutmelding krijg ik de neiging om mijn laptop weg te gooien. Dus daarom besloot ik, vooral bij de populaire topics, een nieuwe te maken.

Als het foutmeldingen heeft mag het gewoon hoor. Of het zin heeft weet ik niet, aangezien de spam periode nog niet voorbij is.

Danku voor uw antwoord!

Wtf een lesbisch koppel dat ik ‘ken’ zet een foto op facebook dat ze samen in bad zitten :’) Ookal zie je er niks op zoals een tiet ofso, het is gewoon niet normaal.

Dat ik gewoon niet heb geslapen vannacht, en ik ook nietveer kan gaan slapen ( terugreis naar huiss) wtf nooit gedacht datvik dat zou doen, maar aan de andere kant heb ik dat altijd al willen proberen ooit. Het is gelukt:D

Hoe kan je het kopen van sigaretten gelijk stellen aan het stelen van een fiets?! Wtf!

Ok de dag is net begonnen maar ik heb een bericht van William. Dat is mijn wtf momentje voor vandaag :frowning_face:

http://www.youtube.com/wa…93sW-8&feature=g-logo-xit
WTF? geen wonder dat al die kinderen tegenwoordig zo verneukt zijn.