WTF moment van de dag #5

Vandaag kwam ik er na 8 jaar achter hoe schattig mijn konijntje eigenlijk is haha!
x

http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4732798_700b.jpg

(ja ik heb hem op 9gag gezet anders dan kon ik hem hier niet opzetten (A))

Dat m’n buurjongetje met z’n fiets het voetbalveld op kwam rijden (’: Hij kwam echt uit het niets x’]

– Niet meer nodig haha.

Haha wat liehieeeffffffffff

@Pevensie @Moonkissed Ahw bedankt allebei! Het voelt zo lekker hahaha, gladde tandjes. :grinning:

1. Mijn moeder tegenkomen als ik net wordt ingewerkt
  2. Met collega’s kennismaken, terwijl mijn moeder er nog steeds is (zij werkt daar ook alleen andere afdeling)
  3. Omvergeduwd worden door moeders omdat ze er even bij moest (deed ze per ongeluk hoor maar toch)

ik zag twee heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dikke jongens hardlopen vandaag, toen ik zelf ook aan het rennen was. het was een positief wtf moment, trouwens, want ik vind het echt knap van hen dat ze zo doorzetten. maar ze moedigden elkaar echt aan zovan; kom op man, je kunt het! doorzetten! ja, ja jaaaaaaaa!

haha het was stiekem best grappig maar ik vond het ook wel goed van ze. (:

Whaa, ik heb mijn droomman een hand gegeven. Mijn dagkan niet meer stuk! Anderezijds… Ik zie hem waarschijnlijk nooit meer :frowning_face: huil huil.

En, wow orden konijnen ACHT jaar!!! Ik dacht 3 ofzo…

^Mijn vorige konijntje was 11, dus ze kunnen heel oud worden!

Alles is gewoon wtf-waardig tegenwoordig. :’)

Ik las net het foldertje van de ah me al die 99 cent aanbiedingen en echt 75% in die folder wil ik zo halen -____-

haha inderdaad grappig en dapper tegelijk :grinning:

AWAWAWAW schattttiiiiig net een pluizig knuffeldier :grinning:

Ik krijg opeens een smsje van mijn mentrix: In één keer over, gefeliciteerd. mw burgers.
best lief, maar wtf?

oja, en best jammer dat het niet in één keer is, maar ik dit voor het tweede jaar doe ;p!

Wooooooooooooooooooooooooooow. ECHT? Ik heb geen verstand van konijnen, heb er zelf ook nooit één gehad. Maar ik dacht dat ze 3 werden ofzo.

Mijn konijn is alweer 9,5! (: Maar toen ik er achter kwam dat ze rond de 10 jaar werden, vond ik dat ook echt een wtf-momentje. Maar ik hoop echt zo hard dat de mijne rond de 15 jaar wordt, ik kan echt niet zonder dat beestje. :’)

Dat ik vorige week maandag gewerkt heb, en dan later die week gebeld zo worden over dat gedoe dat m’n werk ‘open’ gaat. Nou ik werd niet gebeld, dus ik heb gister een whats’appje gestuurd naar mijn ‘baas’ en hem gebeld, geen antwoord. dusja, vandaag gaat m’n werk ‘open’, voor het eerst. En nu weet ik niet wanneer ik moet werken, en straks willen ze me niet. ik zit helemaal in de stress, omdat ik anders geen baantje heb. en ik heb ook iets van; hij heeft gezien dat ik heb gebeld, dus misschien belt hij terug??

grrr

Tientje gevonden op straat! :slightly_smiling_face: