WTF moment van de dag #3

[b]Aangezien ik bij de oude de 4 laatste pagina,s niet kan bekijken, en hij vaak ook sloom doet leek het me tijd voor een nieuwe !

Dus post hier je WTF moment van de dag !

-xxx-[/b]

Fijn een nieuwe topic (:

Dat wij vandaag onnozel goed hebben gevoetbald. En ja, dat was voor mij een wtf-momentje, want we begonnen met zonder enige moed en enthousiasme.

haha dat alle topics zijn vernieuwd :’)
maar in elk geval is een nieuw topic wel handig !

Wtf over dat sommige topics echt niet meer werken gewoon (zoals het vorige wtf-topic en het grappige-tumblr-plaatjes-topic). Echt vervelend.

Dat de vriendin van mijn moeder haar vriend eindelijk wil samenwonen, trouwen, kinderen enzv. heeft 3 jaar geduurd en ze zijn beide al rond de 40 dus het werd tijd.

Dat dit forum lekker bezig is vandaag. En dat ik nog steeds niet goed heb geleerd voor mijn herkansing morgen.

Topics werken nog wel alleen dat grappige tumblr plaatjes topic had 12 pagina’s foutmelding. Echt niet normaal meer.

een gevecht in de jumbo

Dat dit forum lekker goed werkte vandaag.

Dit jaa(’:

Wtf! Psv sukkels…

met zonder?

Dat er iemand zomaar plots in mijn msn-lijst komt te staan WTF… en het is niet eens een jong persoon man!

wtf, hele aardige kinderen hier weer…
ik spreek iemand ergens op aan, en moet gelijk mn bek houden.

waar gaat het toch heen zeg… damn

Ik kwam terug van de huldiging en opeens waren alle topics vervangen…

Dat er iemand komisch als comice schrijft. Misschien nog wel meer wtf dat hem leuk vond, aangezien hij niet normaal nederlands kan schrijven =)

Dat ik niets kan vinden over het aan/uit knopje van mijn iPhone.

Het RPG topic waar in ik in speel heeft zware kuren… Maar ook heel veel andere topics :pensive:

Dat gs de laatste tijd super sloom doet bij mij. Soms blijft ie maar laden en laden.