wtf is er mis met mij?

Hallo, Ik zit een tijdje met een vreemd probleem.
Ik voel me heeeeeeeeeeeeeeeel raar.
Ik voel me heel vermoeid en heel slap.
Ik voel me ook heel licht in mn hoofd als of ik verdoofd ben en snap soms niet wat er aan de hand is. ik voel me ook vaak heel angstig. Ik had gelezen dat t misschien komt door vitamine b tekort komt ofzo.
Kan iemand dit herkennen? Tips?
gracias

Sommige dingen herken ik wel,
maar niet in combinatie ofzo.
Kan misschien ook met stress te maken hebben?

Ehm, ga naar de dokter alsjeblieft. Wij kunnen je niet helpen.

Ga naar de huisarts. Misschien te veel stress de laatste tijd?

ja dokter is altijd slim

Eet je te weinig, doe je aan een dieet? Of eet je niet genoeg fruit bijvoorbeeld?
Ga even naar de dokter.

Ja ik had een beetje een lastig jaar. profielkeuzen, weinig slaap, slecht bioritme. Maar ik heb nu al een maand vakantie dus het zou toch allang al over moeten zijn?

Misschien zit je in een onregelmatig ritme? Ik zelf heb er ook aardig wat last van, ik ben ook de laatste tijd meer onhandig en ‘vergeet’ dingen (ik vergeet ze niet letterlijk, maar dan herinner ik me iets niet helder)

Ik denk dat het grotendeels aan vitaminetekort zal liggen…

ik denk dat je moet bloedprikken bij de dokter.

ik was al eerder naar de huisarts gegaan en die zag t probleem niet in. Ik was een half jaar vegetariër dus ik dacht dat het aan mn ijzer lag. maar die was juist erg hoog. ik weet t echt niet

Ga dan nog een keer naar de dokter en vraag waar het wél aan ligt? Kom op, zo moeilijk is het niet.

extreem slaaptekort? En dan niet doordat je te weinig slaapt maar door een ziekte ofzo. Ik zou even langs de huisarts gaan!

Eet je geen vlees dan ? Omdat je denk dat het vitamine B tekort hebt?
Misschien toch beter om even langs de dokter te gaan.

langs de huisarts gaan !!

En nu het vakantie is kan het misschien zo zijn dat je lichaam (in combinatie met lang slapen en slecht eten) lui aan het worden is. Had zoiets min of meer ook in het begin (heel licht in me hoofd en vermoeid en slap) door te lang in me bed te liggen en onregelmatig te eten

Maar ga naar je dokter !

Dokter inderdaad.

Ik heb deze kenmerken ook maar dat komt weer door mijn ziekte van pfeiffer zegt de dokter. Ik zou gewoon bloedprikken :slightly_smiling_face:

Naar dokter en vragen of je bloed mag prikken. Dan testen ze je op verschillende dingen. En je krijgt meestal wel snel de uitslag binnen :slightly_smiling_face:

Even bloed laten prikken inderdaad! Ik kon geen b12 opnemen en heb er nu injecties voor, nu voel ik me weer erg goed :grinning:

Ik heb er ook last van, al een tijdje maar het gaat nu al wat beter.
Mijn opa is in mei overleden, en dat bezorgde mij heel veel stress en in die weken is er heel veel gebeurd. Ik ben ook nara de dokter geweest en ze zei op het eerste gezicht dat ik ook meer ijzer moest eten, omdat je je dan sterker voelt ofzo. Bij mij was het iets van dat ik te veel stress had eigenlijk, dat mijn lichaam geen rust kreeg. Continu heel veel adrenaline in je lijf en daar word je duizelig van. Ik ben nu nogsteeds heel snel duizelig. Ik heb ook bloed laten prikken, maar omdat ik echt niet tegen naalden kan en dat mijn eerste keer bloedprikken was ben ik daar flauwgevallen. De uitslag van het bloedprikken was dat ik gewoon helemaal gezond was, maar dus die stress.
Even naar de dokter gaan dus.

Bloed laten prikken.