WTF is er aan het gebeuren met mij?

Hoi hoi,

Ik ben vandaag opgestaan met hele erge hoofdpijn en ook ben ik al heel de dag slap en moe en buikpijn en ik tril ook de hele dag.

weten jullie wat dit is?

xx
sanne

Misschien gewoon een griepje?

Moet je niet ongesteld worden ofzo

nee pas over 3 weken

Misschien een zonnesteek?

En drink je wel genoeg?

Bloedarmoede? Heb ik zelf ook gehad met die symptomen. Vaak komt het door ijzertekort. http://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedarmoede

Klinkt als een kater :’)
Maar het lijkt me in ieder geval niet echt iets ernstig dus ik zou je geen zorgen maken

Lekker rustig aan doen en als je het morgen weer hebt je huisarts even bellen.

Heb je veel in de zon gezeten gisteren, zonder een pet oid op je hoofd? Dan kan het zonesteek zijn. bloedarmoeder is ook al genoemd inderdaad, dat heb ik ook gehad met die klachten.

ijzer te kort zit wel in de familie

vorig jaar heb ik wel een paar zonnesteken gehad en ook in het ziekenhuis beland. maar dat waren andere symptonen.

en drink 2 liter water per dag

Vind je het toch eng, ga langs de huisartsenpost of de dokter!

Klinkt mij als een griepje. Genoeg drinken en ga lekker niksen. Ijzertekort of bloedarmoede krijg je echt niet in een dag (tenzij je enorm bloedt ofzo, maar dat had je wel gemerkt :wink:).

ik zou nu gaan slapen en als het morgen niet beter is naar de dokter gaan

Klinkt als griep! Flink uitrusten en als het niet over is binnen een paar dagen naar de huisarts!

Daar heb je ook weer gelijk in ja, hoewel ik geen idee heb of er een ‘versie’ is die opeens op komt zetten. En die klachten zijn natuurlijk dingen die je bij veel dingen wel kunt krijgen.

Ik zou zeggen kijk hoe je je over een dag of wat voelt, zorg dat je wat extra vitaminen en dat soort dingen binnenkrijgt. Als het dan nog steeds zo is kun je altijd even checken bij je huisarts :slightly_smiling_face:

Beterschap!

Bloedarmoede heb je misschien niet op 1 dag, maar de symptomen ervan kunnen we ineens tevoorschijn komen :wink: Dus ik zou als je het morgen nog hebt, gewoon je huisarts bellen!

Het kan van de warmte komen. Ik heb precies hetzelfde probleem. Je moet zorgen dat je evenveel vocht als zout binnen krijgt, door het vele zweten verlies je veel vocht, maar dus ook zout! Probeer dat wat meer op peil te houden. Als het langer aanhoud (dus na de warmte nog) moet je even contact opnemen met je dokter want dan kan het idd bloedarmoede te zijn, te lage bloeddruk etc.

Had ik ook, bleek dat ik ijzerarmoede had. Me moeder was gelijk diksap aan het ophalen van Roosvicee ← of hoe je het dan ook moet schrijven) en elke dag 2 glazen van drinken ging het wel snel weg zonder dat ik het door had. En echt veel drinken.