Wtf is dit?!

Ik heb eigenlijk altijd al pijn bij de seks al hij erin gaat maar gister had ik seks met mijn vriend, en na afloop toen ik naar de wc was geweest zag ik dat ik bloedde. Het deed minder pijn dan normaal… Weet iemand wat dit kan zijn?
X

ongesteld?

Misschien ben je niet opgewonden genoeg als hij erin gaat?

misschien stukje maagdenvlies die nog niet gescheurd was, dat die nu wel gescheurd is?
als je zelf niet heel nat wordt moet je glymiddel gebruike, seriously.
dat is niet alleen voor anaal ofzo.
*spreekt de expert want ik had dit probleem ook*

Nee niet ongesteld, het was anders. Maar ik gebruik ook glijmiddel vaak daarvoor. Maar even kijken of het ng steeds pijn doet de volgende keer…

Het kan ook zijn dat je een beetje bent ingescheurd of dat je zo droog was dat ie er langs heeft geschaafd zegmaar.
Dat kun je ook hebben als je glijmiddel hebt gebruikt, want niet alle glijmiddel is even goed.

Het kan vaak dat het nog bloed als het een van je eerste keren is.

kan ook een wondje aan de binnenkant zijn, kan vaak geen kwaad

Ook weleens gehad… geen idee waardoor het kwam (had geen pijn ofzo) Maar waarschijnlijk gewoon een wondje ofzo! Maar misschien kun je dan nu ook beter even wachten met de volgende keer want dan heb je grote kans dat (als het een wondje was) het opnieuw gaat bloeden! Geef het even tijd als het dan een wondje was dan heeft het tijd gehad te genezen!

Heeft hij je te hard gepakt?
dat kan namelijk ook… Ik zou dit nog even afwachten :slightly_smiling_face: én neem de tijd om dit te laten genezen (dus wat joyce7 zegt)

misschien was je te droog van binnen en is het gaan schuren en heb je nu een beetje een wondje.
als ik jou was zal ik even een weekje of zo geen sex hebben zodat het goed kan helen :slightly_smiling_face:

Wel het kan zoveel zijn. Ofwel ben je ongesteld geworden, ofwel was je niet opgewonden genoeg ofwel was hij te ruw ofwel ben je nog niet lang geleden ontmaagd, in het begin gebeurt dat ook.

dan heb je gewoon ‘te wild’ gedaan :stuck_out_tongue: had ik in het begin ook heel vaak

Toch scheurtje bij de ingang van je vagina.
Herstellen.

bloed en pijn kan ook leiden op soa’s. Dus wacht t ff af en bel na een tijdje anders de dokter

Misschien ben je niet nat genoeg?
Moet je glijmiddel gebruiken denk ik

Naja het kan van alles geweest kunnen zijn wat jullie hierboven zeggen. Ik denk inderdaad dat het een wondje is geweest. Dankje in iedergeval

Xx

Als je vooreerst kan je ook bloeden wondje ongesteld.