ja hoor dat heb ik weer zit ik een week verdorie engels te leren omdat ik weet dat ik er nie goed in ben kan ik eindelijk alles dromen gaat de toets volgends mij best goed krijg je paar weken je cijfer terug: 5.3 onvoldoende ik had op z’n minst een 5.5 verwacht man hoe kan ik het wel goed doen miss iemand leertips ofzo?
Heel raar, heb ik ook, alleen bij engels! Welk jaar zit je? Misschien toch basisstof die je mist?
whah ik heb precies hetzelfde, al kan ik wel ietsje beter mn best doen, en ik had dan een 4.8, maaargoed.
mn ouders zeiken de hele tijd x’]
je kunt vragen aan een klasgenoot die er wel goed in is, of diegene je wilt helpen?
als je zelf denkt dat je zo goed geleerd hebt, kun je eens een afspraak maken met je docent. je kunt bijvoorbeeld de toets bespreken, waarom heb je iets fout. of jullie bekijken waarom jou manier van leren niet goed is en hoe dit beter kan.
Hoe lang leer je dan? Leer je wel op de goede manier?
Ik weet niet precies wat voor toets je hebt gehad, maar anders kan je boeken in het engels proberen te lezen/engelse tv kijken.
volgens mij helpt dat echt ja.
k zit in de 3e vmbo
Nee ik heb dat ook, dat ik best goed me best doe voor school en redelijk loop te falen daar
(lees 7 jaar over havo doen en er nu in het laatste jaar nog steeds best veel voor moeten doen ;s).
Soms heb je dat met een vak. Ik was ook nooit goed in engels, het maakte niet uit of ik leerde of niet; beide keren was het toch onvoldoende!
tja, ik ben ook niet goed in engels, teksten bijvoorbeeld ben ik heel slecht in of van die ellendige boekjes lezen. lekker deprimerend als je steeds super erg je best doet en dan toch een onvoldoende haalt
Zijn het woordjes? Want dan kun je met WRTS leren. www.wrts.nl
ik leer al met wrts :S
sommigen hebben een talenknobbel, anderen niet.
ik heb bij engels dat ik niet leer en ik haal een 10, maar bij scheikunde leer ik heeel hard haal ik een 4.
Dit heeft toch iedereen? Ik ben bijvoorbeeld heel slecht in wiskunde, wat ik ook doe, ik haal altijd een onvoldoende. Ik zou gigantisch blij zijn met een 5, maar zelfs daar zit ik vaak onder (sta nu 4,7)
Niet te druk om maken, vooral niet als het alleen Engels is. Onthoud dat je met één 4 en eén 5, of twee 5’en kan slagen voor je examens
Blijf positief, dan komt het goed!
je kunt niet overal goed in zijn. Maar let vooral goed op bij het bespreken van het proefwerk, als je ziet dat je steeds dezelfde fouten maakt kan je aan je docent om extra uitleg vragen.
Vooral positief blijven zoals Lissiey zegt
Wiskundetalentje?
Maar als je moeite hebt met engels, ga eens films kijken zonder ondertiteling.
Is misschien moeilijk, maar hoe meer… hoe beter.
Doordat ik vrijwel altijd films kijk zonder ondertiteling, ben ik nu behoorlijk goed in engels.
En het is ook nog eens een leuke manier om te leren haha.
En duik eens op omegle.com ofzo.
Stomme site, maar je bent vrijwel verplicht om engels te praten.
Gewoon beter op andere vakken scoren, dan composeer je het ( is dat het goede woord? xd )
Zo had ik voor engels een 8 toen ik het examen inging
& met wiskunde ging ik met een 4.2 het examen in (:
^ compenseer je