wt voor dinge doen? als een jonge bij je is?

Wat ga je doen, als je vriendje of een jonge bij jou thuis is? of als je bij hem bent??

umm weet niet als ik hem heel leuk vind zoene enzo :hugs:
verder ga ik nog nie :relieved:

ik doe gewoon echt alles met mijn vriendje… romantisch doen, eten, samen internetten, samen koken, samen douchen, praten, tv kijken, op bed samen liggen,muziek luisteren jah echt gewoon ALLES… verschilt per persoon denk ik wat ie leuk vind om te doen met een jongen of haar vriendje… en met gewoon een jongen doe je natuurlijkk niet hetzelfde als met je vriend

Film kijken meestal. Hoe standaard :roll_eyes:

idd, zoenen enzo, soms film kijke, of spelletjes spelen op de playstation xD (vinden jongens meestal leuk :stuck_out_tongue:) wandelen met de hond…

jah dat is natuurlijk ook altijd leuk om te doen met een jongen, en zeker goed voor als het nog niet je vriendje is

Inderdaad, ik doe ook dat soort dingen met mijn vriendje. Op het begin is het nog moeilijk, je gaat natuurlijk niet de eerste keer samen douchen oid… Voor de eerste paar keren zijn neutrale dingen als film kijken, de hond uitlaten en gewoon kletsen met een glas cola en zak chips geschikt.

werkelijk alles, spelletjes (ik win altijd whahaha), computeren, tv kijke, film kijke, douche, praten, slape, zelfs zijn kamer schilderen en behangen :stuck_out_tongue: , en natuurlijk gaan we altijd samen shoppen!! maar dat doen we niet thuis :stuck_out_tongue: allebei shopverslaafd :stuck_out_tongue:

Huiswerk maken, films huren, zitten, Knuffelen, Kroelen, Zoenen, Films kijken, Koekjes bakken, Enzo :stuck_out_tongue:

ik knuffel en zoen eigenlijk alleen maar als mn vriendje bij me is…

EEN RUBIX CUBE OPLOSSE!!! of tog iig kijke hoe hij da in 1-2-3 kan! xD
gistere ad k met em afgesproke erges op de straat… op zn schoot gezete… onozel gedaan… gepord!!! Ö(dees kunt ge bevoorbeeld doen! =D is egt leuk as ge daar ni tege kunt en hij ook xD) en nja voort eerst gekust=D

conclusie…; ONOZEL DOEN!!! =D

• Ik heb geen vriend, maar als er vrienden komen dan kijken we meestal TMF en dan lullen we slappe verhalen, en we eten vollop hihihi

handige tips hier ;d
hoe doen jullie eigenlijk met je vriendje ( & iemand die je gewoon leuuuk vind ) als er andre vrienden bij zijn? ook gewoon zoenen de hele tijd? x]

zoenen ja, ik heb ook gewoon een keer toen ik bij hem was de hele tijd zitten kletsen, en ondertussen beetje in zijn armen liggen enzo, haha! Ook best leuk. :smiling_face_with_three_hearts: