Writings

Jij bent niet goed voor mij.

Met je krachtige woorden zit je om me heen, je bent overal waar ik ben. Ik zie je overal, ik voel je overal, alles ben jij . Het ging je zo eenvoudig en geleidelijk af - je hebt me van alle kanten, je hebt mijn alles, je hebt al mijn onderdelen - je hebt mijn wil, mijn verlangen en mijn zin.

Alleen een enkeling, individu, schepsel, sterveling, persoon, figuur en type als jij kan mij uitvogelen. Je boort door me heen, je gaat dwars door me heen, donders snel en hard. Het gaat je zo moeiteloos af. Je zit in me, ik adem je in en uit. Hoe erg ik je ook weg duw, onhandelbaar. Wat ik ook doe hoe erg ik je duw of van me los trek , je komt dichter bij me op alle fronten. Je geeft me die zekerheid, die vastheid en die veiligheid die ik indirect en onbewust overal en altijd heb gezocht. Je karaktertrekken, wanneer je me wilt en nodig hebt maken mij blijhartig. Jouw eigenschappen maken mij opgewekt en levendig als een onbekende en niet bestaande bloem die in de ijskoude winter groeit.

Bij alles wat je doet onbewust en gedachteloos , trek je me hard naar je toe - onwetend wat je met me doet . Je hebt me zwak laten exploderen, dingen los gemaakt die je in je handen hebt en niet meer vast kan maken. Ik geef me over, je hebt me en hard ook. Ik besef me dat ons zielen zich hebben gemengd, alleen mensen die me aanvoelen en begrijpen weten wat ik bedoel.

Hoe we ook ons eigenheid hebben, zo in een en samenhangend - worden we graag gezien . We houden ons dingen niet bescheiden beperkt, en vooral niet kort en simpel. Samen, ineen - gaan wij liever te ver, de dramatische, overdreven en verrassende weg. We dikken alles aan, we blazen alles op, laat ons maar uitblinken en pronken met ons liefde - ze mogen ons zien, we laten ons zien.

Wat vinden jullie ervan? Ik heb geen idee waar ik dit anders moet neerzetten. Dus niet boos worden als ik hier verkeerd ben haha x

Het is heel mooi geschreven
Maar je kunt dit beter hier plaatsen
[size=15px]Ik denk dat je er over heen hebt gelezen maar met zelf geschreven verhalen kan je daar terecht.
[font=Helvetica]