Wreck This Journal // Keri Smith boeken

Hee!

Ik dacht laat ik een nieuw topic aanmaken voor ‘Wreck This Journal’, want het andere topic is oud en wordt niks meer in geplaatst.

Laat hier al je creatieve ideeen gaan voor de ‘Wreck This Journal’ boeken of andere boeken van Keri Smith.

Ikzelf heb de Wreck This Journal Everywhere en ik keek laatst op Pinterest en er stonden zoveel leuke dingen op. Ik ben echt niet zo creatief!

Ik ben van plan om ook de originele uitgave te gaan kopen, ik zag vandaag wel dat er een jubileum uitgave komt, omdat het bijna 10 jaar bestaat. Dus dan ga ik misschien die kopen.

Maaar laat je creatieve ideeen lekker gaan!

Xx

Ik heb er zelf geen een, maar vind die boekjes zo leuk!

Same hiero :slightly_smiling_face:
Wel heb ik een ‘The Imaginary World Of’, maar daar doe ik even niets meer mee, hoewel het een zeer leuk boek is om in/mee te werken :slightly_smiling_face:

Ik heb al 5/6 jaar Wreck This Journal, superleuk maar ik doe er nooit meer wat mee. Heel zonde, maar ik ben niet zo creatief. Ook heb ik Finish This Book en Mess van Keri Smith, maar daar heb ik nog nooit wat mee gedaan :cold_sweat:

oeh dat boekje lijkt mij echt leuk! ik wil zelf meer van die boekjes gaan kopen (wel alleen echt de leuke natuurlijk) want ik ben opzich al zeg ik het zelf best creatief, maar bij wreck this journal everywhere heb ik echt yolo gedaan xD maar bij de normale weet ik nog niet echt wat ik ga doen.

Het jammere van Wreck This Journal is dat iedereen het zo creatief en mooi mogelijk wil maken, en daardoor is het juist niet zo speciaal meer… Ik snap dat het idee erachter is doe met je journal wat je wil maar ik zou het toch leuker vinden als mensen de instructies wat letterlijker namen en het echt verwoestte.

ik ben uiteindelijk ervoor gegaan om dat ding helemaal te gaan slopen, want daarom heb ik hem gekocht en ik ben niet creatief genoeg daarvoor :slightly_smiling_face: