Wratten.

hoi hoi! Heb jij last van Wratten? Vervelend. Bij de kruidvat kan je iets kopen. Voor wratten dat het weg gaat het helpt!

hoera?

Nou joepie toevallig heeft me ma dat vanmiddag gekocht.

Mooi man

Ga feestje vieren joh!
Maar dat wratner spul moet je niet doen, bij mij hielp het niet!
moest uiteindelijk naar huisarts en die hebben 2x met stikstof gedaan werkte ook niet, uiteindelijk is hij er 2weken geleden afgesneden!

vet cool! ‘uhum’

pis over je wratten heen
(schijnt te helpen)
mijn hele handen zaten vroeger onder met wratten, @ dokter en die heeft het 3 x per week met stikstof gedaan uiteindelijk na een lange tijd gingen ze weg 8D
dat spul werkt niet wat je in de winkels koopt.

nou zeg…

bij de kruidvat kun je een heleboel kopen,
wat bedoel je precies?

droog XD

whuahaha oke… nouja je kan ook altijd nog naar de huidarts gaan helpt tenminste meteen :slightly_smiling_face:

Ik had het ook maar toen werden ze zwart (nee dat is niet iewl, dat is gewoon na een lange tijd, dat is gewoon opgedroogt en vies bloed dat naar boven komt) en toen vielen ze eraf. Wartner hielp bij mij ook niet. Ik ging er trouwens zelf altijd in snijden xd Dat voelde ik toch niet.

je kunt de wratten ook weg krijgen, als je elke avond een week lang van die doorzichtige nagellak erop doet, helpt echt!!

ik had ook nog zo’n verhaal gehoord met paardebloemen. dat je dat sap erover moest smeren ofzo :S

naja. leuk dat je de naam van het product er niet bij zet :stuck_out_tongue:
x

Ik gebruikte Formule W.
Bij mij werkte het wel.
Alleen sommige waren nog niet helemaal weg maar dan gebruikte ik t over n tijdje weer ent oen was t wel weg.

helpt dat echt? xD

Ik had ze ook, drie op mijn hand.
Waarvan 1 mega grote waar ik me echt zooooo dood voor schaamde :S
Die heeft er zo’n 3 jaar gezeten.
Maar ik heb nu wratvrije handjes yay!
Bij mij is hij na 3 jaar zelf weggegaan, maar misschien dat het aanstippen bij de dokter er aan heeft bijgedragen.
Mijn tip: gewoon heel vaak naar de dokter gaan om weg te laten stippen :grinning:
Ik had verder ook alles gedaan en dit hielp niet bij mij: wartner, doorzichtige nagellak.
Je kan evt. nog van dat sylicaanzuur (of hoe je dat schrijft) halen bij de apotheek. Dat weekt je wrat en dan kan je er steeds een laagje afpulken. Nadeel: het spulletje wordt wit waardoor je wratjes meer opvallen.

Succes! Ik hoop dat je er snel vanaf bent!
Iedere keer als ik naar mijn handjes kijk wordt ik weer blij dat ze weg zijn lol :stuck_out_tongue:

Ohja ik hield mijn handen ook heel vaak in de zon, klinkt misschien raar maar de zon is echt goed voor veel dingen, ook niet goed voor veel dingen.

Heb je dat geprobeerd? Hielp dat? xD
Blijft dat er niet heel lang opzitten, en plakt dat dan niet?

Ik had dat spul ook gebruikt maar bij mij hielp het niet.
Ik ben gewoon naar de huisarts gegaan en dat hielp uiteindelijk wel.

Bedankt, dat wist ik nog niet…