wratje aan laten stippen: doet het pijn?? :(

Ik moet dalijk een wratje aan laten stippen:P Ik weet dat t ijskoud is en dat je t wel voelt enzo, maar doet t ook echt pijn? Heeft iemand hier ervaringen mee:P:P X

Ik had er lang geleden 1 die half onder mijn nagel zat. Ik moest toen elke maand terugkomen, maar op zich deed het niet zo’n pijn. Ben de laatste keer toen wel bijna flauwgevallen maar dat kwam niet door de pijn…

Ik heb nu ook zo’n doe-het-zelf setje van Wartner ofzo, en dat doet ook totaal geen pijn :wink:

aah gelukkig! Ja ik moet nu aanfietsen:P:P Khoop dat t bij mij ook niks voorstelt! X

wat is aanfietsen ? :stuck_out_tongue:

Ik heb dat een keer laten doen, ik vond het vooral daarna erg pijnlijk… krijg je zo’n blaar enzo

Het verschilt echt heel erg per persoon. Tijdens mijn vorige opleiding moest ik regelmatig wratten aanstippen. De één schreeuwt en jankt van de pijn en een ander blijft rustig zitten en voelt er niks van.

ik heb het zelf niet gedaan, maar mijn nicht heeft het wel gedaan en bij haar deed het heeel erg pijn. en mijn vriendin heeft het ook gedaan en zij voelde niks! dus het verschilt per persoon.

ik had echt een hele erge op mijn hak aan de onderkant van mijn voetzool, het spul is zo koud dat het brand zeg maar ik was een jaar of 5. en de dokter zij: doe maar 10 seconden tellen en dan is het klaar ik doodleuk tot tien tellen. dokter: doe nog maar 10 seconden… echt vreselijk maarja ik was dan ook wel klein he!

Bij mij deed het helemaal niet pijn volgens mij, valt best mee :wink: Maar dat verschilt per persoon natuurlijk…

Doet echt geen pijn:)
Ik heb het ook keer gehad en ik vond het juist wel een grappig gevoel :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Als je ergens met de fiets heen gaat/moet, en als je dan gaat, dan fiets je aan

[omg, lastig uit te leggen]

bij mij doet het echt pijnnnnnnnnnn :stuck_out_tongue:

dat is als je haast hebt, snel fietsen (volgens mij)

okee… iedereen zegt hetzelfde heel origineel,

maar dat verschilt per persoon… heb ik nu 20 x gelezen xD.

xx

Ik ben vaste klant bij de dokter, morgen moet ik weer laten aanstippen, op je handen doet het niet zo’n pijn, 5 seconden lang denk je: AUW! en daarna brand het alleen een beetje… Op je voeten is iets anders, dat deed bij mij pijn (omdat je d’r gewoon op moet lopen)

verschild bij ieder persoon, lijkt me
heb er gen ervaring mee, heb er 2 gehad maar die zijn uiteindelijk zelf weggegaan, =)

Het is gewoon een brandwond, dus pijn…ja het doet pijn. Alleen je gaat er niet dood aan, als je bedenkt dat ze het ook bij kleine kids doen dan valt het allemaal wel mee :slightly_smiling_face:

Je hebt er nu niets meer aan xD
Maar ik heb het 1x gedaan en het deed niet echt pijn ik schoot eerder in de lach (A)
Maar tis denk ik verschillend bij iedereen

bohh ik ging dood zeg ik je, echt het deed zo’n pijn :open_mouth:

Deed zeer ja… Vooral als ze zeggen; 10 seconden maar, en dan worden het er langzaam al 20 ofzo… En als je dat niet 1 keer moet doen maar 4 keer is ook minder xD