wrat

Ik heb een wrat op me vinger best lang
en ik ga me er nu zo aan irriteeren!
maar ik durf niet na dokter iemand misschien tips hoe die anders weggaat?xx

Ik denk dat je toch echt naar de dokter moet gaan. Sorry meis, en vooral NIET aan je mond zitten ofzo !

Gewoon naar de dokter gaan, krijg je zo’n wattenstaafje met stikstof tegen je wrat aan (prikt even) maar dan verdwijnt je wrat langzamerhand.
Of je koopt bij een drogist zo’n tubetje met crème die ervoor zorgt dat de wrat verdwijnt.

Topic kan geloof ik wel weer gesloten worden aangezien dit het enige mogelijke antwoord is.

Gewoon naar de dokter gaan. Sommige dokters hebben zelfs een speciaal uur ervoor, waar je ze weg kan laten halen. Ze zien ergere dingen dan een wratje hoor :slightly_smiling_face:

Gebruik Wrat X ! Die reclame is net 5 sec geleden, moet je een wattenstaafje in een potje doen en een x per week aanstippen, gewoon bij de drogist volgensmij.

hey grappig, vorige week had ik er ook een op mn vinger!
smeer er 2 keer per dag wat doorzichtige nagellak op, klinkt raar i know, maar die van mij is nu al de helft zo klein!

Bij hartnekkige wratten aan je vingers kun je ook een niet-pijnlijke kuur doen bij de huisarts! dit is niet met stikstof maar met een speciale fluoriserend geel zuur. Als je niet tegen die pijn kan, moet je gewoon hier naar vragen bij de huisarts!

-