Hallo allemaal,
Toen ik 10 was kreeg ik een wrat precies onder mijn voet. Ik ging naar de huisarts toe en toen moest ik elke 3 weken langs komen voor een behandeling met stikstof. Na 3 behandelingen was mijn wrat weg, maar de laatste keer deed echt ongelofelijk veel pijn! De assistente drukte hem er te hard en te lang op. Ik heb er een soort van trauma aan overgehouden, maar mijn wrat was wel weg.
Helaas kwam de wrat weer op mijn 12e terug! Precies op dezelfde plek! Maar toen kwam er meteen nog een naast! Het lijkt alsof ik maar een wrat heb, maar eigenlijk zijn het er twee die gewoon heel erg naast elkaar zitten. Ik wilde niet meer naar de huisarts gaan, omdat ik nog steeds bang ben.
Inmiddels ben ik al 16 er zijn nu dus 4 jaren voorbij en hij zit nog steeds onder mijn voet! Eerlijk gezegd doet hij helemaal geen pijn ik voel er niks van en heb er ook geen last van, maar ik vind het wel heel raar dat hij nog steeds niet weg is?
Dus mijn vraag is ( voor mensen die hier wat van afweten) Wat moet ik doen?
gewoon wachten tot dat hij van zelf weggaat, maar gaat het ook weg?
is het erg op hem te laten staan? en ik snap niet waarom hij weer terug gekomen is?
sorry voor dit lange verhaaltje maar ik wilde het alleen even duidelijk maken.
alvast bedankt