Wraps vulling ( hoofdgerecht)

Ik wil heel graag voor vanavond wraps maken. Alleen maak ik ze altijd als tussendoortje en nooit als hoofdgerecht. Maar ik was op een feest van mijn nicht en die had ze als hoofdgerecht gemaakt. Met kip erin en dan in de oven… weet iemand lekkere vulling die je als hoofdgerecht in wraps kan doen?

Ik heb op google gekeken maar ik zie daar niet echt hele lekkere dingen… eigenlijk. Het liefste met vlees/kip! Vis hou ik niet van

Ik maak meestal of enchiladas of wraps met kip/roerbakgroente erin!
Mascha van beautygloss heeft een lekker recept van enchiladas.
Met kip doe je gewoon kip (evt marineren ofzo) en dan roerbakgroente… dan doe ik er zelf altijd kaas en chili saus tussen!
Je kunt ook met gehakt, gehakt, paprika, mais, wat je zelf lekker vind, en dan ook met chilisaus en kaas!

Ik doe kip of gehakt met mexicaanse wokgroenten erbij en dan in de oven er nog kaas boven op.
Het is ook lekker als je er creme fraiche bij doet :3

kan je wraps als tussendoortje doen :open_mouth: shocking dat wist ik niet…
Uhm kipshoarma of gehakt met mexicaasne groeten en dan gewoon met een sausje (zo’n wrap/tortilliasausje)

http://www.smulweb.nl/zoeken/?type=recepten&query=wraps

Thanks! Hoelang moet hij ongeveer in de oven?

Tadaaa:
http://www.ah.nl/recepten/zoek?rq=mexicaanse+wraps

Je kan
toch ook zo’n pakje kopen. Daar zit bijna alles al in. Je hoeft het dan alleen nog klaar te maken. Kijk maar is in de supermarkt

wij doen altijd kip, met wokgroente en saus
soms ook gewoon kip met sla.
mmmm meteen trek in een wrap

Je kan er ook gehakt met mais en kidneybeans indoen…

het is maar net waar je houd denk ik

Kip, babycorn, broccoli, sla, komkommer, kidneybeans.
Gewoon lekker droog.

ik doe er altijd kip, sla en tomaat in!

Ik doe meestal: wrap met roomkaas besmeren, ijsberg/veld/weetikveel sla, tomaat, komkommertjes, gegrilde kip, paprika (rauw ofzo) en dan wat sladressing als saus.

hmmm!

Bij mij gaagt er elke keer iets anders in. De ene keer shoarma, dan kebab, dan kip, en dan gehakt haha! Is allemaal wel lekker :slightly_smiling_face:

wraps met een saus (wrapsaus / tacosaus)
en ijsbergsla met kip en wat groenten!

Ik deed er laatst rundergehakt in, ijsberg sla, paprika, zo een rode saus (staat er meestal in de buurt in de supermarkt). En dan als ze klaar waren Tzatziki (griekse yoghurt met komkommer, olijfolie en knoflook, kan je zelf maken maar ook gewoon in de winkel kopen) of slasaus erover heen! Hmmm!

Dubbel!

Wat voor saus flikkeren jullie er altijd in:D?

Door dit topic ga ik ook maar enchiladas maken vanavond :slightly_smiling_face: