wraak!

ik kwam er gistere achter dat mijn vrienje vreemdgaat ik heb het nog niet uitgemaakt of verteld dat ik het weet maar ik wil op een speciale manier laten weten dat hij een sukkel is heeft er iemand ideeen hoe ik wraak kan nemen?

Het uitmaken. Zeggen “Ik weet dat je vreemd bent gegaan en daarom maak ik het uit. Ik verdien wel beter.”.
Wraak nemen zou ik niet doen, bereik je niks mee uiteindelijk. Heb je alleen maar grote kans dat je je verlaagt tot zijn niveau.

Niet. Ga niet kinderachtig doen en verlaag jezelf niet tot dat niveau…

Wat wil iedereen opeens wraak nemen op iedereen…

Wraak nemen, top idee, laten zien dat je net zo zielig bent als hij?
De beste manier om ‘wraak te nemen’ is om het compleet uit je leven te bannen en te laten zien dat je zonder hem ook gelukkig kan zijn.

Hier heb ik weinig aan toe te voegen.

Uitmaken.

oh jongens, alweer iemand die wraak wil nemen…

Revenge? Nah i’m to lazy, i’m gonna sit there and let karma fuck you up.

Inderdaad laat karma het werk maar doen. Word gewoon gelukkig dat is al wraak genoeg.

gewoon dumpen die handel en nie zo zielig gaan doen als hij, hij is je energie niet waard.

Wraak lost niets op. En daarbij, verlaag je niet tot zijn niveau.

wraak lost niets op (maar is wel heel leuk…)
succes!!

Met wraak los je niks op verlaag je niet tot zijn niveau. Maak gewoon duidelijk dat het uit is.

Ook al ben ik van mening dat wraak niets oplost, ik zag op tv wel een originele…

Als je het meisje kent waarmee hij is vreemdgegaan, kun je in haar buurt posters van haar ophangen met een onderschrift:

Vermist:
Loslopende teef…
laatst gezien in het bijzijn van (naam van jouw vriendje) terwijl ze lagen te rollebollen…
heeft u iets gezien? Bel dan dit nummer: *een random telefoonnummer*

^ Dat vind ik dus echt niet kunnen. Hij had beter moeten weten, het is zijn schuld en niet die van dat meisje…

Maar inderdaad, gewoon uitmaken en gelukkig worden zonder hem is de beste wraak.