Wraak nemen op de cheater

Hoi meiden op Girlscene!
Ik heb dit account aangemaakt, omdat ik jullie hulp nodig heb en hier zit vast wel iemand tussen met een goed idee. Nou hier komt de situatie waar ik hulp mee nodig heb.

We beginnen bij het begin. Een vriendin van mij ‘K’, was begin dit jaar bezig met de beste vriend van mijn broer ‘J’. Uiteindelijk is het nooit iets geworden, ik bespaar de details, want dan wordt het te ingewikkeld. Nou begon een vriend van ‘J’, genaamd ‘D’ opeens tegen K te praten. Nog geen week nadat J en K niet meer met elkaar praten was ze bezig met D. D had hier niet over gepraat met J en toen dacht ik al van mmm… Ik vind dat je dat met vrienden moet bespreken, maar goed dat zijn mijn principes.

Een tijdje verder werd het al wat serieuzer wat ik hoorde van K. Maar toen hoorde ik van J dat D al met +/- 15 meisjes seks heeft gehad en hij vertelde K dat hij maar met 5 meisjes seks heeft gehad. K geloofde D boven mij, mijn broer en J. Daarbij heeft D letterlijk aan J vertelt dat hij altijd 5 tegen meisjes zegt, want anders schrikt hij ze af. Maar naar aanleiding van dit vertrouwde ik D dus helemaal niet en ik heb ook tegen K gezegd ‘Pas op, misschien heeft hij foute bedoelingen.’

Nou sinds afgelopen dinsdag is het officieel, dus toen J afgelopen donderdag hier was zei ik van. ‘Heb je het al gehoord? K heeft iets met D.’ J en mijn broer keken me beide vol verbazing aan. Ze wisten niet eens dat het zo serieus was, D had hem dus niets verteld. Gisteravond was J bij D, dus J appte mij: ‘Weet je zeker dat ze iets met elkaar hebben?’. D ontkende dat hij iets met haar had, hij zei zelfs dat hij dat nooit zou willen. Daarnaast beweerde hij dat hij al seks met haar had gehad, wat een complete leugen is.

Later op de avond kreeg ik een screenshot van K waarin berichtjes van D te lezen waren waarin onder andere stond ‘Ik hou van je’ en later na een screenshot waarin hij haar zijn vriendin noemde. Ik heb deze screenshots naar J gestuurd en hij heeft D ermee geconfronteerd. En toen kwam de waarheid naar boven, wat J en ik al dachten. Hij heeft letterlijk toegegeven wat zijn plan is: Hij geeft haar het idee dat ze een relatie hebben en dat ze speciaal is, want anders wil ze geen seks met hem. Als hij seks met haar heeft gehad maakt die het uit. Daarbij wil hij dat zo weinig mogelijk mensen er vanaf weten. Alles wat hij wil is seks met zoveel mogelijk meisjes en er zo makkelijk mogelijk vanaf komen.

K weet nog niks, behalve dat hij beweert dat hij al seks met haar heeft gehad. J en ik willen het haar zo snel mogelijk vertellen, maar wel face to face. Daarbij willen we eigenlijk dat D keihard op z’n gezicht valt, want waar hij mee bezig is, is gewoon te zielig voor woorden. We willen K hiervoor in het complot krijgen. Ik wil dat hij inziet dat hij vreselijk fout is en dat hij dit nooit meer een meisje aandoet. Maar mijn probleem, ik heb geen idee hoe ik dit doe, dus daarmee heb ik jullie hulp nodig!

*O ja, nog wat vergeten. 2 april heeft D alweer een ander meisje gezoend, ook dit weet K niet. En in de tijd dat ze bezig zijn heeft hij nog seks gehad met een ander meisje.

Je hebt in dat laatste stukje per ongeluk de volledige naam genoemd van die vriendin in plaats van alleen de eerste letter.

Verder, vertel het aan die vriendin van jou. Ze verdient het om te weten wat een eikel die gast eigenlijk is. En dan kun je samen op hem afstappen, desnoods in het openbaar als je perse wilt dat hij echt op z’n plaat gaat.

Ty haha. En ja dat is het plan voor morgen waarschijnlijk.

Die D moet zijn D een beetje in bedwang houden hahahah

Ja nogal. Hij is een perfect voorbeeld van ‘Jongens denken met hun lul’

Persoonlijk hou ik niet van wraak, omdat je je dan verlaagd op hetzelfde niveau als in dit geval D. Ik zou het zo snel mogelijk aan die vriendin vertellen, omdat zij het moet weten en dat het niet al te laat is. Dan zou ik met haar overleggen wat zij wilt, want jij kunt wel wraak willen maar misschien wilt je vriendin het niet. Vanuit daar kunnen jullie samen kijken wat jullie doen met D.

tbh zou ik me hier niet eens mee bemoeien. Hun relatie.

Ik zou het gewoon aan K vertellen, en dan kijken wat ze ermee doet.

Wraak? Waarom naar zijn niveau verlagen?

Nou we hebben het dus al zaterdag aan haar verteld, over de telefoon. Naar aanleiding daarvan heeft ze het die avond nog uitgemaakt met hem. Hij bleef zijn fouten ontkennen en zette zichzelf in de slachtoffer rol. Ook bleef hij d’r appen dat ze weer terug mocht komen zodra ze hem geloofde.

Om 12 uur 's nachts zijn mijn broer, J, mijn vriend en ik nog naar haar toe gegaan, om met haar te praten en omdat ze ook jarig was. Toen heeft mijn broer met hem geappt in naam van K. Hij maakte J helemaal zwart en bleef volhouden dat hij niks had misdaan en ontkende alles. Gister bleef die K appen, ook al blijft ze hem negeren.

Het is gewoon vermoeiend om met die jongen te praten, want volgens mij gelooft hij echt in zijn eigen leugens. In ieder geval is K opgelucht dat ze ervan af is en is ze blij dat we het hebben verteld.

Maar inderdaad zoals vele zeiden, ‘wraak’ zou inderdaad niet zo slim zijn geweest. Plus we hadden er niks mee bereikt.

niet terugpakken, gewoon aan die vriendin vertellen en zij moet dan zelf maar kijken wat ze ermee doet.