wow?

Naja, 9/10 maanden geleden leerde ik ‘n jongen kennen via internet. We hadden echt de grootste lol, etcetc. :’) en hij was op dat moment 17 en ik 14. Iig, we pasten echt goed bij elkaar enzo en daardoor gingen we ook int echt afspreken, wat dus ook echt geweldig was en zo wisten we dus dat we echt bij elkaar pasten =). Naja, de daaropvolgende maanden waren dus echt zevende hemel enzo en we hadden al bijna wat zeg maar, omdat we allebei niet echt over onze gevoelens praatten enzo. Maarja, het leek dus allemaal te mooi om waar te zijn.

Op een dag kwam ik op msn en ik begon met 'm te praten en hij deed echt heel erg afwijkend en later zei die: ‘‘ik blok je, doeei’’
Ik snapte er dus eigenlijk geen ene fuck van en heb 'm daarna ook geprobeerd te bellen/smsen en mailtjes gestuurd, 1 xtje langs z’n huis gegaan maar hij wilde me niet meer spreken?
En dit was dus ong. 1 maand geleden en nog steeds zit ik er heel erg mee, ook omdat we echt bij elkaar passen en dat gevoel heb ik dus nu nog steeds en ik hou van hem -wat ik eigenlijk niet wil nadat hij mij dit aandeed- en ik snap er niks meer van en hij reageerde dus ook niet op m’n mails enzo. Maar wat moet ik nu? Ik vind hem nog steeds kapotleuk en toch wil ik hem vergeten… <_<

Oh lastige situatie.
Tip: Bij de Kindertelefoon helpen ze je ook goed, maar niet uit waar het over gaat.

jeetje wat een eikel…

hij verdient jou niet bepaald. De beste manier om over een jongen heen te komen, is een nieuwe jongen leren kennen…

misschien moet je nog een keer langs z’n huis gaan? hij zal vast ooit wel eens thuis zijn. of woont ie heel ver weg? dan is t een ander verhaal…

oja en nog een tip: kindertelefoon kan je ook op msn toevoegen, moet je anders maar even op internet kijken wat die msn is.

wat een eikel, zonder een reden ervoor te hebben? misschien heeft iemand iets over je verteld waarover hij boos werd ofzo?

hmm, klinkt alsof hij gewoon een chick heeft die erachter is gekomen dat hij ook met jou zit.
de expert heeft gesproken…
grapje. =$

jij gaat nu heelerg achter hem aan,
ik zou het even een paar weken laten rusten,
enals hij dan nog niets van zich heeft laten horen probeerje nog een keer langs zn huis te gaan of anoniem te bellen
xx

Er komt 1 woord in me op en dat is: PLAYER.
Volgens mij heeft hij gewoon een ander. Mensen via internet ontmoeten en daar iets mee beginnen is zoiezo al niet ‘my thing’, maarja.

jeetje wat een sukkel !
Inderdaad vergeten, hij is jou niet waart !

Wat erg dat jullie contact plots brak.
En dat hij niets mr van zich laat horen.
Ik weet ook niet waarom hij dat doet, of er wel een goede
reden voor zou kunnen bestaan.
Maar in jou plaats, zou ik er ook wel mee inzitten. & zou ik denk k een brief schrijven naar hem en het in zijn brievenbus gooien. Misschien leest hij de brief wel.
Vraag hem wrm hij dit doet. Wat er gebeurd is, dat je niet weet wat je verkeerd zou kunnen gedaan hebben etc.
Succes!

Wat een sukkel.
Olaz, he’s not worth it (:

Vreemd
Misschien een gevalletje van: ‘‘sorry too close?’’. Maar anyway, forget him, sommige zijn gewoon raar (’’:

jeetje wat een eikel!
ga langs, vraag waarom hij je heeft geblokt, en waarom hij je niet wil spreken, dat je dit allemaal heel vaag vind enzo.
misschien heeft ie iets gehoord van iemand anders waardoor die zo doet?

de titel is trouwens wel heel onduidelijk, kan ik hem voor je veranderen?
en waarin?

wow. Heftig

Wow…

Ik denk dat je het gewoon maar moet opgeven, ook al is dat héél moeilijk. Ga gewoon er wat vaker uit, zoek afleiding bij andere jongens?? misschien vind je wel weer een andere jongen, al blijft het wel heel lastig.

Oké, heel vreemd… Ik had laatst een gesprek met een paar vrienden van 19 / 20 en die zeiden dat als een jongen met een meisje gaat dat meer dan 2 jaar jonger is dat het nooit echt serieus is…
Misschien heeft hij een ander ontmoet?

Ik weet het ook niet, jongens zijn hele rare wezens…

Ik kan het niet laten daar even op te reageren, ook al is het off-topic.
Ik ben 16 & mn vriend 19 (bijna 20), maar dat gaat prima hoor. Ik weet zeker dat er genoeg andere mensen zijn die ook zoiets hebben, dus dat wil ik even de wereld uit geholpen hebben.

OT: Ik zou er niet meer achteraan gaan, hoe moeilijk het ook is. Je duwt hem alleen maar verder weg zo.
Al vraag ik me wel af waarom hij in één keer zo raar deed. Deed hij daarvoor niet anders dan normaal? Niks aan hem gemerkt?

Een paar vrienden zeiden dat dus het is zo. Goed dat jij ons een deel van het handboek van jongens heb gegeven, nu weten we hoe elke jongen is