Wow heftig nieuws uit Reuver

Die zal ook wel elke dag spijt hebben nu voor de rest van haar leven dat ze die man ooit is tegengekomen…

Ik woon er ook net een half uur vandaan ofzo.
Echt abnormaal.

Ja echt hè!
Maar zij was ook in dr be(e)n(en) geschoten? En toen had die buurman haar binnen in zijnhuis getrokken. Die man wilde toen ook schieten maar z’n pistool(?) weigerde

Ik ben persconferentie aan het kijken die begint zo

Ja, de overbuurman geloof ik.
Die buurman wilde die vrouw helpen, eerste hulp gegeven en wilde haar naar binnen halen
toen richtte hij zijn pistool op de man. maar het pistool haperde
dus hij ging opnieuw laden en toen is hij snel naar binnen gaan met die vrouw.
En toen stond de schutter aan de deur en hun lagen plat op de grond zodat hij ze niet kon zien
en toen is hij weggegaan.

en de vrouw is daar opgehaald met de ambulance
en de man vertelde net dat hij alleen kon zien dat ze een schotwond in haar been had.
meer weet hij niet, maar er was veel bloed.

Nu snap ik er echt niks meer van. Is het nu wel zijn dochter of niet?
er staat dat ze twee jaar geleden een relatie kregen, maar 't dochtertje is 3. Ook spreken verschillende nieuwsberichten elkaar tegen maar toch wordt er grotendeels over ‘zijn’ dochter gesproken

Ja dat snap ik ook niet…

De burgemeester zegt net ook zijn dochtertje…

Ja precies. Ik snap 't niet heel goed meer.

Wauw dat lijkt me heftig voor die moeder van dat kind. In de ambulance en naar het ziekenhuis vervoerd worden terwijl je dochter in levensgevaar is.

Ja deze man zegt ook weer zijn dochtertje…

Ja indd,
bah. Wat een achterlijke gladiool is die kerel ook.
Ik snap zo’n mensen echt niet.

Dan gaan we daar maar van uit, alhoewel ik het nog steeds een raar verhaal vind

Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het het dochtertje van die vrouw met een andere man was ofzo

Echt hea, schiet jezelf door je kop en laat dat kind gaan, dat kind kan er niets aan doen

Buurtbewoners geven aan dat het niet zijn kind is, en ze hebben pas 2 jaar een relatie terwijl het dochtertje al 3 is (oke voor het laatste is nog een verklaring voor te geven).

Kijk je ook de persconferentie(weet niet of je L1 hebt of Uberhaupt in Limburg woont)

http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/ hier kan je de live persconferentie zien

Ja de ene zegt dit en de ander zegt dat.
De burgemeester en politieofficieer zeggen beiden het dochtertje van de man…

Ja bah.

dankje brokenmirror

Even wat anders. Ik vind die vent van de politie echt lijken op die irritante chef die je vaak op tv ziet (robert ofzo?)