Wow deze kinderen zijn ontspoort

Wie ben jij om uit te maken wanneer mensen kinderen maken? En er zijn inderdaad ontspoorde mensen op deze wereld, big fucking deal.
Waar maak jij je zo druk om? :’)

wow :astonished:

als eerste denk ik idd dat het niet helemaal waar is,
ten tweede, maakt je opvoeding je voor een groot deel, en is dat kind niet zelf ontspoord maar maken de ouders haar ontspoord. dat is mijn mening.

schat, ze maken niet bewust kinderen bij 16 & pregnant, ze zijn niet ontspoord. dat zijn ongelukjes, die hun leven behoorlijk veranderen en zwaar maken. dat is geen bewuste keuze, dat zijn slecht seksueel voorgelichte kinderen van 16 die het begrip anticonceptie nog niet snappen

Lol. Toen ik je beginpost las, wist ik gewoon dat die filmpjes van die Maury show waren.
Volgens mij is die show gewoon hardstikke nep. Die mensen zijn volgens mij gewoon acteurs.

die omatje XD, verbetering : dat omaatje

+1

Haha bij die Maury show is ook een vrouw die bang is voor augurken, gaan ze haar met ‘n schaal augurken achterna rennen :’)

haha wat een gefaalde show…
je moet eens letten op de stukjes tekst onderaan
eerst “whitney, 14, …”
en een tijdje later “whitney, 16, …”
ja hoor, erg geloofwaardig:p

Wat spel ik verkeerd dan? … niks toch als ik toevallig geen engels kan sorry hoor.

Dude. Dit is zo amerikaans, je kunt het niet eens meer serieus nemen. die show Maury is echt bullshit.

LOL alleen maar negers in het publiek

Beetje lachwekkend dit. :grinning_face_with_smiling_eyes:

-

Ziet er ook niet heel realistisch uit… En alsof die mensen niet doorhebben dat er jongens bij haar thuiskomen etc. ? Hmm…

Idd. Net als toen bij Jerry Springer

Omg, vies wijf …

O-EM-GEE

Dat publiek reageert ook echt achterlijk haha