Wow deze kinderen zijn ontspoort

een 14 jarige zegt ‘’ i’am addictit to sex.
en die andere zijn aan de drugs.

http://www.youtube.com/watch?v=K_SwTbeWDKQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=IBNaVzf_o5I&feature=related

omg :open_mouth:

Jij bent 13 en kunt niet spellen. Dat vind ik afentoe net zo ernstig.

Sorry, slechte bui. Ofzo.

waar gaat het toch heen met de wereld…

Pff. Raar kind. Die bovenste, die onderste heb ik niet bekeken.

o.o

Kut kinderen.
Waar gaat het heen…

WTF XD dat meisje. ik zou willen dat ik in haar lichaam kon en die omatje gelukkig maken (sorry voor slechte nl :$)

Omg.

Ik vind die filmpjes toch iets erger dan niet goed kunnen spellen… Kan zij toch niks aan doen?

Omg doe normaal.

Om even heel erg te zeiken: af en toe schrijf je los van elkaar, niet ‘afentoe’.

Ik kende het al, verschrikkelijk.

^ik zei toch dat ik in een slechte bui was.
En ik heb de filmpjes niet bekeken. Sorry, ik mag dus eigenlijk niet oordelen.
Maar tenzij ze dyslectisch is(of iets in die richting), kan ze er echt wel wat aan doen. Dat is het hele punt juist.

Thank god it’s Amerika.
Ik ga me er niet druk om maken.

Oké, ze gooien kinderen met zo veel problemen voor een groep met narrow-minded, joelende mensen terwijl zij en de presentator niet eens weten wat er precies aan de hand is. Wat voor normen en waarden hebben ZIJ dan? Ik vind dat dat hun dan ook tot ‘ontspoorde mensen’ maakt.
Ik denk ook dat een groot deel hiervan in scène is gezet, trouwens.

Dit, het klopt gewoon niet. Die vent die daar zit zegt iets ‘‘pakkends’’ tegen haar, lacht als overwinning en het publiek juicht hem toe… Hier geloof ik niks of niet veel van.

ik vind dit gewoon zielig voor de ouders, (heb ook beetje verder gekeken) Die meiden moeten t zelf weten (natuurlijk belachelijk!) maar ik vind het gwn zo zielig voor die moeder… bv bij het 2e filmpje zie je gwn dat die mond van die moeder LETTERLIJK “:(” is en dat komt ook door het huilenn…
maja, zo zie je maar waar het naar toe gaat he

ach… Amerika… daar wordt alles nog even extra opgeblazen… het zal allemaal wel meevallen.

misschien is DIT fake, maar er zijn SOWIESO mensen die zo zijn…
kijk maar naar 16 & pregnant, oke dan doe je het nie met iedereen natuurlijk, maar je bent ZESTIEN!! Je gaat dan tog geen kinderen maken?
ben best benieuwd hoe mensen hierover denken…
xx