wou ik even kwijt, ben benieuwd wat jij er van vind

OPINION,

Hee lieve girlscene meiden,
De laatste tijd wordt er veel kritiek gegeven op de girlscene artikelen. Niet lang genoeg, praktisch geen inhoud, slechte spelling of gewoon gekopieerd, het lijkt wel of er niks meer goed is.

Natuurlijk kan ik dit niet ontkennen, girlscene is er flink op achteruit gegaan. Ik heb ook vaak zat dat ik de helft van de artikelen oversla, omdat ik bij het zien van de titel al denk; dit wordt niks. (tien tips om de zomer door te komen op 1 oktober en dergelijke)

Dit maakt het er echter niet op dat ik girlscene niet meer leuk vind. ja, het is voor mij een soort van online tijdschrift, waar ik elke dag, ook nog met plezier, artikelen lees over alles wat mij interesseert. Maar girlscene is meer dan dat, het is ook een plek waar we met duizende meiden samen op een site zitten. We helpen elkaar met problemen, geven kritiek, of juist complimentjes en als ik er echt even door heen zit, kan ik hier altijd terecht.

Gewoon even bladeren door de mix en match met miskopen of lachen bij de anonieme sexblunders, girlscene maakt mijn dag weer goed. ook heb ik al veel juweeltjes (hiermee bedoel ik ook kledingstukken die gewoon supermooi zijn) gekocht via het verkoop, en heb ik meegedaan aan leuke wedstrijden en swaps.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind ook dat de artikelen er drastisch op achteruit zijn gegaan, maar ik denk toch dat de redractrices wel hun best doen om ons, trouwe lezeressen, te vermaken. Ik hoop ook van harte dat er snel verandering in gebracht wordt en dat jullie, mijn medegirlsceners dit ook in de gaten hebben.

Zeg nou zelf, Jij wilt girlscene toch ook niet missen?

Even tussendoor,
als ik spellingsfouten maak hoef je me daar niet op te wijzen a.u.b,
ik doe me best ja, maar ik kan gewoon niet zo goed spellen.
Dus als je je er aan irriteerd, alvast sorry.

God door die laatste opmerking ging ik juist op je spelling letten :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar ik zou zeker zonder de GS artikelen kunnen ik lees ze eerlijk gezegd echt nooit, en het forum tja het zou beter voor mn cijfers zijn als het er niet was maar dan zou ik het eerlijk gezegd ook wel missen.

Ben het met je eens (:

Ik ben het met je eens, maar als je weet dat het beter kàn, en dat het ooit beter was, dan wil je dat ook graag. En de kritiek die we daarbij geven is enkel opbouwend bedoeld

De artikels en danique zou ik wel willen missen, maar het forum en de mods niet.

Ik kijk eens in de een of twee maanden naar de artikelen, en dan lees ik er een paar die me nog enigszins leuk lijken. Verder kijk ik nooit meer naar de homepage om.
Het forum wil ik niet missen, ik vind het wtf-moment van de dag, ebay-topic en het tattoo topic erg leuk, daar voor kom ik nog. Oja, en het action-topic, haha.

Maarja het forum daar doet danique niks aan, de topics bedoel ik dan. Dat doen wij allemaal zelf.

Ik vind dat er spannendere dingen staan in het forum dan op de homepage.