Wormen

wie heeft dit nog al eens gehad ? & hoe weet je dat je ze hebt ? ( ik heb het over de kleine die in je ontlasting zitten ) want ik denk dat ik het heb maar ben niet zeker :s

het is echt zeer vervelend het kriebelt & ik heb echt het gevoel dat ze overal zitten … wat niet is , ( denkik? )

ga poepen en kijk in de pot of je dingen ziet bewegen ?
ik weet dat mn broertje het ooit heeft gehad, maar ik niet haha

Klinkt vies maar als je kijkt kan je ze zo zien zitten, in je kont. Weet niet of dat bij iedereen is maar bij mn zusje geloof ik toen wel.

Ik heb het ook gehad, het jeukt gewoon als een gek.

Ik heb het nog nooit gehad & weet dus ook niet hoe dat eruit ziet.
Upje voor jou !

lekkar zeg =d

Ik heb het een hele tijd geleden gehad. Als je poept zie je ze in de wc-pot in je poep bewegen… En dan zou ik maar eens langs de dokter gaan…

arrrgghh ik kan echt niet tot morgen wachten zo verveleenddd !!

ik ben echt blij dat jullie het zo opnemen ik was eerlijk erg bang om dit te posten ^^

Nee niet gehad.
Idd als je ze hebt maar langs de huisarts gaan…

/

Je hebt bij de drogist en apotheek gewoon van die pilletjes halen.
Volgensmij is dat niet schadelijk als je ze niet hebt.
Gewoon even navragen voor de zekerheid.

heb het wel gehad ja…weet niet hoe vaak maar is heel irriant!
bij de apotheek kun je idd gewoon van die pilletjes kopen: 1 nemen, na 2 weken die andere en je bent er vanaf! succes ermee

Dat heb ik ook gehad! twee jaar geleden ofzo. Je hebt er pillen voor volgens mij.

even op google kijken, had dit ook laatst. je hebt 3 verschillende soorten.
http://www.mamshoekje.nl/magazine.php?item=622
Met een simpel pilletje kom je ervan af.
Maar het is wel besmettelijk, geen grapje ( aarswormen dan )

ja ik weet het van mn mamii moest ik half de wc "ontsmetten"haaha

Ja je kunt ze zien als je even kijkt nadat je naar de wc bent geweest, klinkt vies haha. En je voelt het kriebelen heeeel irritant gevoel. Je kunt die pilletjes ook gewoon bij de Kruidvat halen (gewoon wormenantibiotica), ook bij de apotheek maarja dat is wat jou het beste uitkomt.

zwarte koffie drinken, dat blijkt ook te helpen;), naast naar de dokter gaan en pillen halen :stuck_out_tongue:

Toevallig had ik dat 2 weken geleden!
Schrok wel even, maar het is niks ergs :slightly_smiling_face:
Kriebelt inderdaad en je ziet ze in je ontlasting…
Hygenie is belangrijk, want het is heel besmettelijk (aarsmaden zijn het)
Maar bij mij was het na 2 dagen al zo over:)