wormen...

Wacht gewoon.

wat doet iedereen hier van ‘omg gewoon doen’
ik snap echt wel dat ze dat vies vind
je gaat toch ook geen seks hebben met iemand die een soa heeft

te jong voor seks, obviously.

Er bestaat zo iets als condooms, daarbij zijn wormen helemaal niet seksueel overdraagbaar.

Wacht gewoon! En hoe oud zijn jullie als ik vragen mag? Want je komt nogal jong over op me, en je zegt hij wil het heel graag, jij ook?

mensen, rustig allemaal, ik ben oud genoeg voor sex :wink:

Ik persoonlijk zou echt wachten tot hij is uitbehandeld ervoor. Ontzettend smerig idee, bleh.

Google:

Wormpjes worden van mens op mens overgebracht. Huisdieren, zoals katten en honden (die wel hun ‘eigen’ worminfecties hebben), hebben niets te maken met de menselijke wormbesmetting. De eitjes worden bij de anus gelegd en de besmetting vindt plaats wanneer de eitjes via de mond het maag-darm kanaal inkomen.
De wormpjes leggen de eitjes bij de anus omdat er zuurstof nodig is om de eitjes uit te laten komen. Het kruipen van de wormpjes geeft jeuk, door de jeuk gaat het kind krabben en krijgt zo wormeitjes aan de vingers en onder de nagels. Wanneer het kind later aan (bijvoorbeeld) speelgoed komt met de handen kan het ongemerkt de wormeitjes ‘afzetten’ aan het speelgoedoppervlak. Wanneer dan een volgend kind het speelgoed in zijn mond steekt vindt de besmetting plaats…
Een andere manier waarop besmetting kan plaatsvinden is wanneer ondergoed wordt uitgeklopt of bedden worden opgemaakt. Eitjes die op het textiel aanwezig zijn (na contact met de billen) blijven nog dagenlang besmettelijk en kunnen bij het bed opmaken verstuiven in de lucht en in de mond terecht komen.

:hugs: :last_quarter_moon_with_face: :’)

Ja sorry, maar ik ben 19 en al even seksueel actief, dus echt niet te jong voor seks, maar ik zou ook gewoon wachten als mijn vriend wormen heeft of als ik ze zou hebben. Met dat idee zou ik niet opgewonden kunnen worden, laat staan plezier hebben tijdens de seks. Uiteindelijk zit je dan toch met zweet overal, die dus ook over je private parts lopen en dus ook over de anus… Nouja nee, ik vind het gewoon een vies idee om dan seks te hebben. Of het nu overdraagbaar is of niet. Dat is gewoon voor iedereen anders blijkbaar, maar als je het wel vies vindt, ben je daarom nog niet te jong of onvolwassen ofzo. Ik heb gewoon graag iets of wat hygiëne, zo zou ik ook niet graag seks hebben met iemand met heel vettig haar, ookal is dat ook niet overdraagbaar.

hij zegt nu dat het ongeveer wel allemaal weg is, moet ik dit geloven?

Dan nog :’) Het idee dat er wormen in hem zitten is gewoon goor.

nogal ja haha

Vraag me toch af hoe oud je bent…

Hij moet zijn kuur afmaken en dan kan je gewoon weer rollebollen.

whatthefack.

Vraag ik me ook af…
je zegt: “mensen ik ben oud genoeg voor seks”
Maar het feit dat je dan alsnog niet erbij zet hoe oud dat dan werkelijk is zet mij aan het denken…

Gewoon zo’n pilletje halen bij de drogist tegen wormen, dan zijn ze binnen een week weg.

Maakt het uit hoe oud ze is dan? Ze vraagt niet “Ben ik oud genoeg voor seks” Iedereen maakt toch zelf uit wanneer hij of zij eraan begint.