wormen...

Die wormen lopen niet ernaast. Die wormen zitten in zijn ontlasting dus zijn niet zichtbaar (ze komen niet zomaar naar buiten gekropen om maar zo te zeggen). Ik zou me er niet heel druk om maken. Als je het niet geweten had, dan was het je waarschijnlijk niet opgevallen :slightly_smiling_face:

^Nouja eigenlijk komen ze wel naar buiten, ze komen vooral s nachts naar buiten, dan gaan ze eitjes leggen. Daarom moet je ook je dekbedovertrek etc. uitwassen, net zoals bij luizen.

-

Maar volgens mij heeft TS een te grote fantasie, met wormen die over piemels kruipen enzo. Anyway ik heb het ook even opgezocht en met een condoom kan het gewoon, was wel even regelmatig je dekbedovertrek enzo.

Ik denk dat je gewoon seks kunt hebben, met condoom natuurlijk, al lijkt het me geen prettig idee…

Je kunt ze ook overdragen door ook gewoon contact met condoom he

Hij kan ze zelfs overdragen met ze kleren nog aan. Maar ze vraagt om een oplossing hoe ze toch seks kan hebben…

omgg is dit echt zo

ik heb dat toen ik klein was best vaak gehad. Want toen vrat ik ook aarde en zooi whaha. Maar ik geloof dat dat met een pilletje zo weer over was. Bij mij was dat toen iig geen big deal whahah

^Nee als je het snel behandeld is het ook niet zon big deal denk ik. Maar klopt idd dat kinderen het vaak hebben, die stoppen hun vingers in hun mond na het buiten spelen enzo. Het is super belangrijk dat je veel je handen wast, in ieder geval na het na de wc gaan en voor het eten.

Hahaha. ik moest lachen om de zin ‘want toen vrat ik ook aarde en zooi’
Ik zie nu echt zo’n heel lief meisje voor me op de grond met een hoofd vol zwarte vegen die zand en modder aan het eten is haha

Maar ik denk dat je misschien het beste even kan wachten tot zijn pillenkuur werkt voor seks te hebben… is wel het veiligst

Hahahhaa

Op die manier kun je geen wormeninfectie krijgen. Dat krijg je door een wormeneitje in te slikken.
Maar als je dat nog niet genoeg geruststelling vindt: gebruik een condoom.

Beetje 'n vies idee maar ja.

hahahahahaha. :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Die wormen kunnen ook gewoon komen als je bijvoorbeeld vlees eet wat nog niet gaar is…
Oftewel het kan echt iedereen overkomen en is dus niet echt vies.
Verder komen ze idd met ontlasting naar buiten, en s’nachts als het warm is komen ze naar buiten en leggen eitjes. Ik denk als je seks hebt met condoom en je je daarna wast er niets aan de hand is. Je wast namelijk gelijk de wormen of eitjes weg. Maar eigenlijk denk ik niet dat je ze überhaupt krijgt met seks.

Omgggg wacht gewoon tot het weg is

Ik weet niet hoe jij seks hebt, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat zijn anus tegen mijn mond/anus kwam.

Als je het toch liever niet wilt doen, wacht je toch gewoon? Anders doe je iets tegen je eigen zin in.

Wacht gewoon even. Je kan toch wel eventjes zonder.

Oh ik had een kuur en toen was het na 2 dagen al weer weg of eerder :")