wormen...

Mijn vriend heeft laatst gezegd dat die last van wormen in zn ontlasting heeft maar hij wil ‘‘het’’ wel graag met mij doen… maar ik vind het heel vies, straks krijg ik ze dan ook of zitten ze ook bij zn ‘‘ding’’… hebben jullie raad… ik hou wel van hem enzo maar dit vind ik echt wel vies :frowning_face:

Omg

Je denkt toch niet serieus dat er wormen over zijn piemel kruipen? :’’)

Als hij dat heeft gezegd, dan had hij toch ook de moeite kunnen nemen om even naar de dokter te gaan?? :flushed:

ja, maar wormen gaan niet zo 1-2-3 weg.

Eens.

Dan doe je het toch gewoon met een condoom

‘‘het’’ ‘‘zijn ding’’ hoe oud ben je? :’)

Of gewoon wachten tot ze weg zijn. Als hij in ieder geval een kuurtje gaat halen bij de dokter.

hij slikt er al wel iets voor sinds kort, maar het gaat nog niet echt weg zegt die

Iewl gadver! Het is natuurlijk heel erg zielig voor hem, maarja waarom laat hij er niet snel iets aan doen?! Je kunt natuurlijk wel seks met hem hebben want het komt niet uit zn ding maar als ik jou was zou ik het toch niet doen. Dan ben je dalijk zo gespannen en denk je alleen maar aan die wormen dat alles mis gaat…

hmm ja… maar zoals ik al zei, hij is ermee bezig maar het gaat niet echt weg. Het is idd heel vies ja, maar hij wil zo graag sex met me hebben en ik doe ook een beetje alsof ik het niet heel erg vind maar dat vind ik het dus wel ;s

Denk je nou echt dat er wormen uit zijn piemel komen…

Ga dan naar de apotheek of drogist, die tabletjes(die wormen doden) kan je zo halen…

TS heeft toch al gezegd dat hij al bezig is met die medicijnen, maar dat gaat niet 1 2 3 weg.

tuurlijk niet… maar meer gewoon ernaast enzo, en het idee…