workshop uitkiezen

Van mijn moeder mag ik een workshop uitkiezen om samen met haar te doen. Hartstikke leuk natuurlijk en ik heb al op internet gekeken wat voor soort workshops er zijn, maar er was nog niet echt iets wat mij echt een ‘‘wauw’’ gevoel gaf.

Cupcakes/taarten niet, want dat wordt (bijna) altijd gedaan met marsepein, wat ik dus niet lust.
Sieraden maken ook niet, want ik mag alleen echt goud en zilver dragen (allergie voor nep zilver en nep goud) en ik heb niets met spiritueel gebeuren, dus dat wordt hem ook niet.

Zelf zat ik te denken aan een workshop mozaïek, maar misschien hebben jullie nog leukere ideeën!

bonbons maken, visasgie, zoiets?

Werkshop bloemschikken?Of werkshop schilderen? :grinning:

echt waar? want mijn moeder zei dat ze vaak marsepein gebruiken omdat dat langer houdbaar is. maar dan ga ik het idd nog even navragen!

Fondant ís marsepein.
Tenminste, het fondant dat ik heb.

ik ken iemand die heeft dat gedaan en dan de eerste keer kregen ze een stukje fondant en marsepijn en mochten ze het proeven om daarna de keuze te maken met wat ze gingen werken. Schijnt dat marsepijn smaakvoller is ofzo? dus bijna iedereen koos wel dat.

Cursus werken met speksteen? :’) Sorry, dat lijkt me best leuk en mijn moeder en ik wilden dat misschien nog een keertje doen.

Ik heb een hele tijd terug een workshop schoenen maken gezien op het internet, maar dat is wel een lange (en dure!) workshop, volgens mij krijg je iets van 6 ‘lessen’.

potten bakken :stuck_out_tongue: