Hee iedereen,
Dit topic is voor de “Workout Buddies Chatgroep”. Hier kan je terecht als je mensen zoekt om te praten over gezond leven doormiddel van eten/drinken en sporten. Via TinyChat hebben we een chat geopend. TinyChat is gewoon een website, maar je kan het ook downloaden als APP op je telefoon (persoonlijk nog niet geprobeerd :x). Het liefste hebben we dat je een TinyChat account maakt met dezelfde gebruikersnaam als hier op Girlscene. Zodat iedereen makkelijk iedereen kan herkennen.
Onze TinyChat:
De chat is bedoeld voor iedereen die wilt sporten. Dus ook voor mensen die willen afvallen doormiddel van sporten en ook voor mensen die er strakker uit willen zien doormiddel van sporten (dus niet perse willen afvallen). Het lijkt mij dat iedereen zich gewoon goed gedraagt en niemand wegjaagt. Kan jij je niet gedragen? Dan wordt je geban van de chat (Ja, er zit een block functie op ). Dit begint echt nog maar net dus alleen ik (xLyan) ben moderator in de chat. Ik ben meestal wel online elke dag tussen 8.00-22.00 met af en toe uitzondering vanwege mijn opleiding.
http://blogilates.zippykidcdn.com/wp-content/uploads/2013/02/trainlikeabeastlooklikeabeauty.gif
Als laatste zou het fijn zijn als mensen zich hier even voorstellen
Naam:
Leeftijd:
Doel:
Deze zijn trouwens niet allemaal verplicht. Ik snap natuurlijk dat mensen zich niet op hun gemak voelen als ze hun woonplaats erop zetten. Dus maak je daar maar geen zorgen over
Als er nog iets mis in de begin post geef dan een gil. Dan pas ik het zo snel mogelijk aan.