Workout Buddies Chatgroep

Hee iedereen,
Dit topic is voor de “Workout Buddies Chatgroep”. Hier kan je terecht als je mensen zoekt om te praten over gezond leven doormiddel van eten/drinken en sporten. Via TinyChat hebben we een chat geopend. TinyChat is gewoon een website, maar je kan het ook downloaden als APP op je telefoon (persoonlijk nog niet geprobeerd :x). Het liefste hebben we dat je een TinyChat account maakt met dezelfde gebruikersnaam als hier op Girlscene. Zodat iedereen makkelijk iedereen kan herkennen.

Onze TinyChat:

De chat is bedoeld voor iedereen die wilt sporten. Dus ook voor mensen die willen afvallen doormiddel van sporten en ook voor mensen die er strakker uit willen zien doormiddel van sporten (dus niet perse willen afvallen). Het lijkt mij dat iedereen zich gewoon goed gedraagt en niemand wegjaagt. Kan jij je niet gedragen? Dan wordt je geban van de chat (Ja, er zit een block functie op :stuck_out_tongue:). Dit begint echt nog maar net dus alleen ik (xLyan) ben moderator in de chat. Ik ben meestal wel online elke dag tussen 8.00-22.00 met af en toe uitzondering vanwege mijn opleiding.

http://blogilates.zippykidcdn.com/wp-content/uploads/2013/02/trainlikeabeastlooklikeabeauty.gif

Als laatste zou het fijn zijn als mensen zich hier even voorstellen :slightly_smiling_face:
Naam:
Leeftijd:
Doel:
Deze zijn trouwens niet allemaal verplicht. Ik snap natuurlijk dat mensen zich niet op hun gemak voelen als ze hun woonplaats erop zetten. Dus maak je daar maar geen zorgen over :wink:

Als er nog iets mis in de begin post geef dan een gil. Dan pas ik het zo snel mogelijk aan.

Yaay super :slightly_smiling_face:

Naam: Alice
leeftijd: 16 jaar
Doel: gezonder eten en een bespierde buik.

goede begin post, misschien nog iets van een paar leuke inspiratie foto’s er bij? :slightly_smiling_face:

@Almost Applepie Ik kijk wel even rond voor stel leuke inspiratie foto’s :3

Ik stel me ook maar gelijk even voor.
Naam: Lianne
Leeftijd: 18
Doel: Een goede gewoonte aan te leren en een beetje spierkracht erbij te krijgen :wink: -Ben zo slap af en toe :x-

Naam: Anouk
Leeftijd: 13
Doel: Mooie buik en benen krijgen voor de zomer!

Naam: Aviva
Leeftijd: 17
Doel: Gezonder eten, 30 Day Shred voltooien en als resutlaat een strakker lichaam.

Naam: Suzanne
Leeftijd:13
Doel: Gezonder eten, strakke buik en benen krijgen.

Leuk gedaan lianne :3
Woon je echt in dordrecht stad of er buiten? O: ik woon in gorinchem, denk wel dat je het kent :stuck_out_tongue:

Ik woon echt in Dordrecht :stuck_out_tongue: Ik ken het wel qua naam, maar ik ben er nooit echt geweest :x Ben wel eens naar andere dorpjes om Dordrecht geweest :stuck_out_tongue: Zoals s’ Gravendeel en Strijen.

Ow daar heb ik nou nog nooit van gehoord xD het ligt de kant op van sliedrecht.
Persoonlijk vind ik dordrecht echt een lelijke stad, zo grouw en iedereen is chagerijnig. Ik was er 2 weken geleden nog ik was naar een concert geweest (bijna een uur lopen van het station maar oke xD ) daarna gingen we wat eten in de stad en liepen alleen maar gure types en twee marokanen gingen bijnanvechten in de kabab zaak waar wij zaten o.o maar gorinchem is niet veel anders xD

Het moet echt weer goed weer worden want ik wil zo graag hardlopen :c

faal. –

Ik wil ook wel meepraten! (:

Naam: Kim
Leeftijd: 16, bijna 17.
Doel: Wat meer gespierde buik krijgen, dus strakker, en voornamelijk wat gezonder gaan eten.

Tinychatnaam is kissanouk! Dus niet verward worden, haha.

Jaa… Zo super is het inderdaad niet… Ik ga veel liever naar Breda :stuck_out_tongue: Of de dorpjes om Dordrecht heen. Daar gaan mensen toch wat beter met elkaar om… Dordrecht is een grote stad, maar ook zo oud en saai… Er zijn al zoveel winkels in de binnenstad failliet gegaan, omdat er gewoon geen mensen komen…

Zijn er nog mensen die erbij willen in de chat? :stuck_out_tongue: Ik en xgoodlifekim zijn er al :stuck_out_tongue:

Naam: Jonna
Leeftijd: 13
Doel: iets strakker buikje/benen en wat gezonder eten

Zo! Toch al een aardig lijstje met mensen tot nu toe :grinning: Komen jullie gezellig bij de chat? :wink:

Haha ik zit in brada op school het is er best gezellig. Bij mij in de stad zijn ook al een aantal failliet en iedereen is chagrijnig. 's avond moet je hier ook niet fietsen want je word zo van je fiets getrapt door een groepje buitenlanders. Niets tegen buitenlanders maar er zitten hier wat onvriendelijke zegmaar en ik heb er geen goede ervaringen mee. Als ze je elke dag uitschelden, roepen dat je lelijk bent, zeggen dat je dood moet, dat ze je gaan vermoorden, ziektes naar je roepen alleen omdat je met een meisje hebt, nee ik ben niet zo blij met de plek waar ik woon.

En de chat is nogal dood xD

Leuk! Welke school zit jij? Zelf zit op het Avans :stuck_out_tongue: Dat van de buitenlanders is wel te herkennen. Heb je hier ook last van. Ik heb er niks tegen hun en sommige zijn ook harstikke aardig. Het zijn er maar een paar die het uiteindelijk verpesten :confused:

Ja nu is het weer rustig. Ik zit er nu al heel de dag. S ochtends was ik helemaal alleen. Vanzelf kwamen er meer. Zit nu nog met xgoodlifekim. Die is ook al een behoorlijke tijd online. De rest is weg vanwege huiswerk of omdat ze aan de slag gingen met hun workouts :stuck_out_tongue:

ik heb ook niks beters te doen I guess. & ik stel economie uit! ^^
maar, de chat is super gezellig haha, dus beter komt iedereen online.

Het is weekend :stuck_out_tongue: Dan hoor je niks beters te doen te hebben dan niksen x3 Het is inderdaad heel gezellig. Veel verschillende onderwerpen komen voorbij. :slightly_smiling_face: Natuurlijk hebben we het ook over veel work out related onderwerpen :stuck_out_tongue:

Inspi plaatjes;

& zo’n buik vind ik nou echt mooi: