work work work

Hi girls,

ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe baan. Afgelopen februari ben ik gestopt met mijn studie en heb nu dus tot en met september superrrrr veel vrije tijd… Nu ben ik sinds begin februari ook werkzaam in een callcenter, nou is dit echt geen leuke baan. Ik ben dus nog actief op zoek naar wat anders. Ik solliciteer elke dag zeker 3 keer maar het schiet helaas niks op. Sales werk is gewoon echt niets voor mij.

Hebben jullie functie ideeën waar ik nog op kan zoeken? Heb alleen nog maar ervaring in sales en retail en ik ben 20 jaar. Winkel werk zoek ik nu ook op, anders dan callcenter sales, alleen kan niet veel vinden op het moment…
Alle tips en ideeën zijn welkom!

Een baantje als serveerster?

Misschien zou je aan de slag kunnen als examentrainer of bijlesdocent?
Als je er niks op tegen hebt zou je ook proefpersoon kunnen worden voor medicijnonderzoeken.

Ik vind magazijn/orderpicker altijd wel een ideaal als je retail/winkel niet doet.

Hetzelfde maar dan zonder klanten :stuck_out_tongue:
Voor de rest zou ik zeggen, blijven door zoeken.

Dit is meestal een slechtere periode voor winkeliers omdat mensen bakken geld hebben uitgegeven tijdens de feestdagen in december en november. De eerste paar maanden van het jaar zijn vaak rustig daarom zijn er denk ik ook geen tot weinig vacatures. Misschien kan je kranten/folders bezorgen, werken op een kinderboerderij, een administratief baantje vinden etc.

• serveerster
  • afwasser
  • in een winkell
  • kinderboederij/asiel
  • adminstratie werk
  • bijles geven
  • oppassen
  • schoonmaak werk