Work-put voor mooie knieën?

Hee allemaal,
ik heb een vraagje, weet iemand een work-out voor mooie knieën? Ik weet niet of het bestaat maarja, jullie miss wel?
alvast bedankt!

Volgens mij kun je je knieën niet mooi maken.

Accepteer het, knieën zijn gewoon de lelijkste lichaamsdelen.

okee bedankt, ik had er zelf ook nog nooit van gehoord maar dacht, misschien bestaat het.

Tenen zijn lelijker.

insmeren met vaseline, zodat ze minder schraal zijn ? haha

haha kniën zijn inderdaad lelijk XD nog nooit mooie kniën gezien… Tenen vaak ook XD maar sommige vallen nog wel mee :stuck_out_tongue:, ik denk dat veel dingen lelijk zijn als je er te lang naar kijkt :stuck_out_tongue:

Tenen en knieën zijn gewoon het lelijkst.
Hebben meer dat hier trouwens ook, dat de 2e teen net zo lang, al dan niet iets langer is, dan de grote teen!?

De mijne zijn bijna even lang.

Die van mij is echt net zo lang (&soms betwijfel ik het of ie niet langer is)
&als je dan van die peep toe schoenen aan hebt, steekt die 2e teen er helemaal uit.
Die draag ik dus niet. :'3 haha

haha, mijn vriendinnen en ik waren een een melig, we gingen kijken wie welke teen langer heeft :stuck_out_tongue: bij mij is mijn grote teen het grootst XD
ik denk dat het erfelijk is ofzoiets XD… maar als je er op gaat letten is het heel vaag XD

Oh ik vind knieen bij sommige mensen wel mooi xD
Ik vind voeten gewoon het lelijkst

what about ellebogen dan xD

als je, je arm strekt kun je aan dat vieze ding op je elleboog trekken hehe

HAHAHA
raad eens, ik ga dat gelijk proberen :stuck_out_tongue:!

Volgens mij kan dat ook niet idd, helaas! Hooguit zorgen dat je ze niet zwaar overbelast, want dan krijg je vocht in je knieen en dan worden ze nog dikker :stuck_out_tongue:

Knieen zijn gewoon lelijk en ik ben bang dat je daar niks aan kan veranderen

Als je ze gewoon goed scrubt worden ze vanzelf zachter en dus mooier?

8D

Ja ik ook x]