Wordt mijn haar weer dikker?

Nu bijna een jaar geleden heeft mijn kapper een ontzettend grote fout gemaakt.

De mevrouw naast mij wilde haar haar laten blonderen/bleken en ik wilde gewoon een iets lichter kleurtje erin, wat kon gebeuren zonder te bleken.

Helaas is door een zeer stomme fout mijn haar gebleekt.
Toen ze erachter kwamen kon het al niet meer gered worden en hebben ze er maar weer een bruin kleurtje ingegooit.

Inmiddels heb ik al uitgroei tot de helft van mn hoofd en ziet mijn haar er niet meer uit als stro maar het is wel ontzettend dun. (Vooral onder dan, boven kan je dat slecht voelen…)

Heeft iemand enige idee of mijn haar wat nu aangroeit gewoon weer gezond en dik zal zijn? Want ik had altijd heel dik haar.

En nee, ik kan dit nergens terugvinden, dat gaat allemaal over mensen die van zichzelf al zeer dun haar hadden.

Ja, je ‘nieuwe’ haar wordt gewoon weer dik en gezond.

Hmm, ik zou eerder een probleem hebben met het feit dat het al tot de helft is uitgegroeid, daar heb ik wel een tip voor! want ik heb precies hetzelfde gehad. (niet dat met die fout maar wel met die uitgroei :3)

upje!

Waarom zou ik probleem hebben met uitgroei?
Het verschilt amper van kleur.

Je ziet alleen duidelijk aan de textuur dat dat al een stuk gezonder is.

Maar leuk dat je daar een tip voor hebt, waarom geef je die niet? :3

Je kan het afknippen? Dan ben je er in 1 keer vanaf

Dat zou betekenen dat ik haar tot aan mijn oren heb. Nee dankje.

En ik wil nergens vanaf, ik wil alleen weten of mijn haar nu dikker wordt als het groeit.

Een vriendin van mij verft het al een tijdje en wil het nu ook uit laten groeien, ze zei dat wat in eerste instantie terug groeit, nog een beetje dun en zo is. Daarna wordt het wel iets dikker, maar nooit meer 100% zo dik als voor het bleken/verven, omdat de haarzakjes aangetast zijn tijdens het proces.

Dat is wat ik gehoord heb. xD

Dat is trouwens wel een uberdomme fout van die kapster… ik zou serieus schadevergoeding vragen :'D

@Kelly; oh bij mij was het kleurverschil heel erg groot. Maar als mensen hier dat ook hebben; je moet naar je kapper toe gaan en dan zeggen dat je in de bovenkant high-lights wil en in de onderkant low-lights.

Mijn vorige post klonk best bitchy xD zo bedoelde ik t niet.

En was een hele domme fout ja, heb ook al mn geld teruggekregen maarja, daar heb je je haar niet mee terug.

Ik hoop dat het iig iets dikker wordt… als ik nu een vlecht maak is hij halverwege echt hooguit een 2 cm dik.

Ik hoop ook voor je dat het weer gezonder/dikker wordt :slightly_smiling_face: Mijn haar is altijd al ontzettend dun geweest :stuck_out_tongue:

Als je het goed verzorgd wordt het toch ook dikker ofzo?
Met speciale haar olie/maskers enz.

Ik heb ook zo’n soort probleem. Mijn haar was vroeger zo dik dat als je het vastpakte je vuist bijna niet dicht kon slaan, en nu is het echt de helft ofzo ervan door haaruitval. Maar bij mezelf denk ik niet dat ik ooit nog dat haar terugkrijg.

Echt een stom van die kapper :astonished:

ik lees net op een forum dat er een paar vrouwen na de bevalling dikker haar kregen? ideetje :’)?? grapje =)/of je kan het natuurlijk afscheren.

Misschien is haargroei middel iets? Verzorgende producten, weinig stress? Ik weet het niet sorry D:

Als het goed is zou het gewoon weer als vroeger terug moeten groeien, maar dan moet je het wel absoluut niet meer verven en bleken, want dan word het alleen maar erger, gezien dat gebleekte haar nu zo goed als dood is. Ook is het slim om er alsnog steeds een klein stukje van af te laten knippen, al zijn het maar uiteinden van je haar
in ieder geval succes ermee!

Dat heb ik ook!
De onderkant van mijn haar is echt dof en droog en de bovenkant weer glanzend en gezond!
Denk dat het wel weer goed komt.

Je kan bij Aziatische kapper gaan kijken…
Ik hoorde vandaag dat babyolie en olijfolie heel goed werken…
Je hebt ook Dabar Amla olie is van india mijn vriendin gebruikt die en zij heeft echt glanzend dik haar.Denk dat ik die ook ga halen.