Wordt ik opgelicht/bedrogen? (aan iedereen die praktijkexamen doet)

Ik zit met een probleempje:
IK heb 200 euro betaald aan mijn rijinstructeur voor het aanvragen van een praktijkexamen B bij het CBR. Dit heb ik in november betaald met als doel om voor oud en nieuw af te rijden. Door omstandigheden is het niet gelukt om voor die tijd een examen te aan te vragen vertelde mijn rijinstructeur, dus is de aanvraag 24 januari gemaakt. Ik wist dat de tarieven zouden verlagen vanaf 1 jan 2013.
Voor 2013 was het 180 euro nog wat excl BTW, dus 200 met BTW voor mijn rijschool.
Op de CBR staat dat vanaf 2013 90,90 eu voor praktijkexamen B geldt. Wat mij logisch lijkt, is dat er 21 % btw bij komt, bij 90,90. Dat wordt dan 110 euro. Nu vertelde ik dit in mn intstructeur maar hij vertelde dat het niet zo was en dat die tarieven alleen voor rijscholen gelden en dat de contrubutie (?) verhoogd was en blablabla. Hij vertelde het een beetje rommelig. Ik zei dat ik gewoon nieuwsgierig was en ben er verder niet op in gegaan, maar toch zit het mij niet lekker.

Ik vroeg me af zijn er meiden die NA 1 jan een examen aanvraag hebben gedaan en kunnen jullie vertellen hoeveel jullie betaald hebben? Het zou mij dus 90 euro kunnen schelen…

Kan iemand aub helpen?

ik zou naar iemand gaan van je rijschool, en dan niet je rij-instructeur

Whut nog maar 110 :l is dit voor België ofzo?

Slotje, mag hier: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/algemene-rijles-topic-166078.0.html