Hoi,
Ok nogal lang verhaal… toen ik naar de eerste ging merkte ik dat een jongen mij leuk vind. Voor ongeveer één jaar. We gingen naar de tweede en hij ging iemand anders leuk vinden het hele jaar zo’n beetje… maar ik zat nog in z’n achterhoofd.
Ik heb nooit de indruk gegeven dat ik hem leuk vond. Maar laatst hadden we wat afgesproken, nou niet echt afgesproken maar zoiets… xD maar in ieder geval hij gaf toe dat ie mij leuk vond en zei toen zullen we het doen?
Toen dacht ik ook van… oké. En de volgende dag ging die weer aan andere meisjes zitten. Deze week hadden we weer soort van afgesproken… en toen zei ik tegen hem ja Hans (laten we hem even zo noemen) je zegt wel dat je me leuk vind maar ik zie het niet … doordat je aan andere gaat zitten. En toen zei die dat ie helemaal niks voelt voor die andere meisjes.
En ik zei ja je moet wel wat moeite doen ik ga niet met de eerste beste jongen die mij leuk vind neuken. En toen zei die ik vind jouw leuk, je bent lief,mooi,knap en ik vind het leuk hoe je bent. En toen zei ik dat is echt niet genoeg hoor. Toen zei die wat wil je dan dat ik zeg? Dat ik van je hou? Hij werd er een beetje moe van dat ik hem niet geloofde… dus toen gingen we zoenen… en ging het nog verder… laat ik maar niet op de details in gaan. We hebben niet geneukt, maar wat vinden jullie hiervan wordt ik niet ontzettend gebruikt.?