Wordt ik gebruikt?

Hoi,
Ok nogal lang verhaal… toen ik naar de eerste ging merkte ik dat een jongen mij leuk vind. Voor ongeveer één jaar. We gingen naar de tweede en hij ging iemand anders leuk vinden het hele jaar zo’n beetje… maar ik zat nog in z’n achterhoofd.

Ik heb nooit de indruk gegeven dat ik hem leuk vond. Maar laatst hadden we wat afgesproken, nou niet echt afgesproken maar zoiets… xD maar in ieder geval hij gaf toe dat ie mij leuk vond en zei toen zullen we het doen?

Toen dacht ik ook van… oké. En de volgende dag ging die weer aan andere meisjes zitten. Deze week hadden we weer soort van afgesproken… en toen zei ik tegen hem ja Hans (laten we hem even zo noemen) je zegt wel dat je me leuk vind maar ik zie het niet … doordat je aan andere gaat zitten. En toen zei die dat ie helemaal niks voelt voor die andere meisjes.

En ik zei ja je moet wel wat moeite doen ik ga niet met de eerste beste jongen die mij leuk vind neuken. En toen zei die ik vind jouw leuk, je bent lief,mooi,knap en ik vind het leuk hoe je bent. En toen zei ik dat is echt niet genoeg hoor. Toen zei die wat wil je dan dat ik zeg? Dat ik van je hou? Hij werd er een beetje moe van dat ik hem niet geloofde… dus toen gingen we zoenen… en ging het nog verder… laat ik maar niet op de details in gaan. We hebben niet geneukt, maar wat vinden jullie hiervan wordt ik niet ontzettend gebruikt.?

• Btw hij wou geen verkering maar een soort van stiekeme relatie -.-

Ik vind het heel erg op een verhaal lijken dat pas al 3 keer is gepost. Vroeg jij toevallig niet op de fiets of je hem zou pijpen en dat hij vroeg ‘‘zullen we het doen?’’

ik vind sws dat dit een beetje veel lijkt op dat verhaal van een ander meisje op girlscene dat met iemand ging fietsen en toen ging pijpen :crazy_face:

als ik het zo lees, heb ik wel het idee dat hij je gebruikt, of in ieder geval een ontzettende player is.
oppassen dus!

dit topic : http://forum.girlscene.nl…atie/list_messages/200482

Je moet gewoon hard zijn… Hij moet eerst bewijzen dat hij echt voor jou gaat voordat jij je lichaam geeft. Je hebt je inderdaad laten gebruiken, en laat dat niet nog een keer gebeuren!

je laatste zin is al het antwoord
late gaan,hij wilt je alleen maar gebruike :s

Zeg dat je nog geen sex wil hebben als als hij dan geen contact meer met je zoekt weet je hoet het zit

Ik ben hem ook gaan leuk vinden, en voel me zo depri dat ie zo doet… vandaag zei die niet eens gedag! Nou ik stond ook niet bij hem in de buurt en negeerde hem compleet maar …

Als ik aan hem vraag van als je je nu uitkleed en naakt een rondje rent, dan geloof ik dat je om me geeft… of is dit iets te overdreven? :cold_sweat:

Ohja btw — Hij zei tegen mij dat ik steeds over sex begon… ik weet dat dit zo is maar de toen we dus zaten te kloten wou die in mijn broekje zitten en ik zei zo nee… zei die wel heel respectvol we doen wat je wil lieverd.

^Oke, dat kan echt niet -.-
Dat wat je tegen hem wilt zeggen bedoel ik.

ja… waarschijnlijk denkt ie dat ik het heel graag wil -.-

okedan je wilt met iemand sex die niet omjegeeft en je straal voorbij loopt

right …

Het is niet dat ie niks om me geeft maar… ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet

wat ik eerlijk gezegt best vreemd vind is dat jij het zelfde verhaal hebt en ongeveer rond dezelfde tijd lid bent geworden als beautyinmyeyes

Ik zat niet op de fiets?

nee maar wel heel vweel met sex/pijpen en een jongen die je niet intreseert voor een jaar achter je aan

Nou uhm bij mij was het op school en het was wel echt een lang gesprek en hij bedoeldde het meer als grapje, van we gaven beide toe dat we elkaar leuk vonden en toen zei die beetje als grap ‘‘zullen we het nu doen’’