Hallo,
Paar dagen terug had ik een topic dat ik ik mijn periode zit om over mijn ex te komen, nu had ik gisteravond een feestje en ja daar komt het. Er was een jongen, die had ik altijd al wel leuk gevonden. Beetje aantrekkingskrachten, maar nu had die blijkbaar tegen mijn vriendinnen gezegt dat hij mij echt een heel leuk, bijzonder meisje vond en dat ik altijd op viel uit de groep. Dus later hadden mijn vriendinnen hem bij mij neer geplaatst, ik praatte met hem en we hebben gezoend. Best wel vaak gezoend, hij heeft mijn nummer gevraagt. Nu vanochtend is hij begonnen en volgensmij heeft die een soort van liefdesverklaring gedaan, maar ik durf het niet te openen… Ik wil het wel proberen en voor hem gaan, mijn vriendinnen vinden hem ook echt een leuke jongen, maar kan ik wel voor iemand gaan om mijn ex zo te vergeten? en mijn grootste probleem is: Ik heb dan wel 3 maanden met mijn ex gehad, maar daarna die 8 maanden tot 3 weken geleden zijn we altijd beetje met elkaar bezig geweest, maar uiteindelijk heeft hij er een punt achter gezet omdat hij toch veel te veel twijfelde en hij gunde iemand die 100 % voor mij ging. Maar ga ik nu niet te snel? Zo wordt ik als slet bekend ofzo… Ik ben gewoon bang naar zijn mening en van die vrienden enzovoort. liefs Help!