Wordt ik dan een slet genoemd?

Hallo,

Paar dagen terug had ik een topic dat ik ik mijn periode zit om over mijn ex te komen, nu had ik gisteravond een feestje en ja daar komt het. Er was een jongen, die had ik altijd al wel leuk gevonden. Beetje aantrekkingskrachten, maar nu had die blijkbaar tegen mijn vriendinnen gezegt dat hij mij echt een heel leuk, bijzonder meisje vond en dat ik altijd op viel uit de groep. Dus later hadden mijn vriendinnen hem bij mij neer geplaatst, ik praatte met hem en we hebben gezoend. Best wel vaak gezoend, hij heeft mijn nummer gevraagt. Nu vanochtend is hij begonnen en volgensmij heeft die een soort van liefdesverklaring gedaan, maar ik durf het niet te openen… Ik wil het wel proberen en voor hem gaan, mijn vriendinnen vinden hem ook echt een leuke jongen, maar kan ik wel voor iemand gaan om mijn ex zo te vergeten? en mijn grootste probleem is: Ik heb dan wel 3 maanden met mijn ex gehad, maar daarna die 8 maanden tot 3 weken geleden zijn we altijd beetje met elkaar bezig geweest, maar uiteindelijk heeft hij er een punt achter gezet omdat hij toch veel te veel twijfelde en hij gunde iemand die 100 % voor mij ging. Maar ga ik nu niet te snel? Zo wordt ik als slet bekend ofzo… Ik ben gewoon bang naar zijn mening en van die vrienden enzovoort. liefs Help!

Als je hem wil neem je hem als je hem niet wil neem je hem niet. Je moet niet afgaan op wat anderen zeggen, that’s plain stupid.

Dit klinkt echt of ze bij de bakker een brood moet uitkiezen :’)
Maar inderdaad, ik vind het wel meevallen met hoe ‘snel’ het is en het komt ook niet over alsof je relatie nou superserieus en lang was. En als je die andere jongen nou gewoon heel leuk vindt, wie is de rest dan om jouw/jullie geluk te verpesten?

Als je nog niet over je ex heen bent zou ik het nog niet doen. hoe leuk hij dan ook is. Je moet eerst over je ex zien heen te komen en dan kun je weer iets met een nieuwe jongen beginnen. Sletterig vind het niet.

Je moet doen wat goed voelt, ben je er wel klaar (voor een nieuwe relatie) dan moet je dat doen ben je het niet dan moet je het niet doen.

De enige die kan bepalen of je er aan toe bent, ben jijzelf.
Je moet je niet laten leiden door de mening van andere mensen.

Bedankt!

Je hoeft toch niet direct een relatie te beginnen? Ga gewoon eens wat met die jongen drinken of naar de bioscoop, dan zie je vanzelf wel of je er aan toe bent of niet. Je moet doen waar je je goed bij voelt.

Geef jezelf nog wat tijd om erover na te denken. Als die jongen je echt leuk vindt, accepteert hij dat ook wel en jij kan pas iets beginnen als je zeker weet dat je het wilt.

Doe rustig aan :wink: Het hoeft niet allemaal heel snel, en snel een relatie. Doe eens wat samen, en kijk of er wél echt een klik is. Dan kun je kijken of je al verder wilt, (dus misschien een relatie), en dan er zelf heel goed over na hoe je het allemaal wilt hebben. Het zijn jouw keuzes, en jij moet er volledig achter staan.

Wordt ik?

Word ik*

Waar is dit nou weer voor nodig, alsof dat zoveel uitmaakt voor haar?