Wordt hier echt wanhopig van hij is echt leuk. Geen apper

Hey meiden,

Ik heb dus een jongen leren kennen. Hij zat de hele tijd aan me en arm om me heen en zo en dansen. En waren de heletijd samen dat weekend. Hebben nu online contact. Zijn beste vriend ging me al uithoren over hem en of ik hem leuk vond etc.
Ik heb nu alleen het contact gaat een beetje moeizaam. Hij reageert wel. Behalve gister maar vandaag wel weer. Heb eigenlijk al 3 weken contact met hem. Alleen het is de hele tijd een vraag en antwoord gesprek en zo. En ook wel soms wat meer. En soms laat hij ook een snap openstaan , vet irritant . Alleen zijn vrienden zeggen de hele tijd dat hoe het tussen ons is. Maar goed wordt hier een beetje wanhopig van. Want hij heeft nu toetsweek en daarna gaat hij ski├źn dus ja kan niet vragen of hij af wilt spreken want hij kan niet. We willen wel met ons vriendengroepje afspreken.
Maar hebben jullie misschien tips hoe ik beter contact met hem kan hebben( en hij is geen apper trouwens ) want idk. Het lukt veel beter als ik hem face to face zou zien dan is het makkelijk, maar dat kan dus nu niet.
Dus hoe moet je het aanpakken om online beter contact te hebben dan dit ?

Liefs Caro