Wordt de man metrosexueel? En wat vind je ervan?

Wordt de man metrosexueel? En wat vind je ervan?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Metrosexueel

Uhh nee niet iedere man wordt metroseksueel.
Sommigen zijn het wel ja.

Wat ik ervan vind: Moeten ze lekker zelf weten.

Leuk om mee te shoppen toch? :grinning:

Precies.

wel leuk, alleen het moet niet te erg worden, dus dat als je een vriend hebt, dat hij langer bezig is voor de spiegel met allemaal crèmes en dingen dan jij.

Mij lijkt het wel leuk om iemand in je vriendenkring te hebben die homo is. Daar kun je volgens mij heel leuk mee shoppen. Oke het is natuurlijk niet altijd zo dat homo’s heel stylish en modegericht zijn maar veel wel :d

Die emotionele kant tonen moet niet te ver gaan, dat hij gaat zitten huilen tijdens bambi bijvoorbeeld. Verder vind ik het oké als een jongen crèmes gebruikt. (Het valt me trouwens wel op dat vooral die ‘mooiboy’ types zich tegoed doen aan dat metrosexuele gedoe, dan walg ik er weer wel enigszins van…)

homo’s zijn aardig xD

Ik zou geen man willen die langer in de badkamer bezig is dan ik.

geef mij maar een man-man eigk :slightly_smiling_face: niet iemand die de hele tijd bezorgd is om zn looks en meer crèmetjes heeft staan dan ik. maar met een man-man bedoel ik natuurlijk ook géén lompe boer :wink: gwn een normale jongen!

Als gewone vriend boeit het me niet, idd goed om mee te shoppen enzo. Maar als vriendje wil ik liever een ‘stoerdere’ man-man

Ik heb er een , en het is niet zo’n leuke homo maar echt een bitch.

En metrosexueel is hij zeker , ik heb zijn haar geverft :'D

Maar ik ga toch zelf voor de wat stoerdere man.

Moet dan geen softie worden ;d

Een man moet lekker mannelijk zijn, niet te veel scheren op het lichaam (slechts trimmen hier en daar). Ook mag er alleen maar shampoo, tandpasta, deo en douchegel in zijn toilettas zitten. Sinds de vrouwelijke emancipatie is de vrouw steeds gelijker aan de man, maar het lijkt alsof de man zich net zo gelijk wil stellen aan de vrouw met al die uiterlijke verzorging. Zonde! Een vrouw moet zich toch ook vrouw kunnen voelen bij een man? Dat kan niet bij metroseksuelen.

En wat innerlijk betreft… Weg met al die gevoelige gitaar singersongwriters en hun liefdesgedichtjes!

HELAAS WEL. :frowning_face:

Eventjes verduidelijken: ik was met mijn vriendje aan het shoppen, en hij had een zwembroek en trui nodig. We gingen naar de betaalbare winkels, zoals H&M en Zara For Men.
Bij de H&M twijfelden we de hele tijd of we nu bij de mannencollectie of bij de vrouwencollectie waren. Het waren precies vrouwenkleren in mannenmaten.
Bij de Zara For Men was bijna elk kledingstuk roze. De zwemshorts waren zelfs extra kort…
Normale mannenkleren zijn blijkbaar moeilijk te vinden, tenzij je er veel geld voor betaalt…

Ik ben het echt niet met je eens, hoor!
Ik vind dat juist leuk, jongens doen soms al zo bot genoeg.
Ben ik de enige die daar niet mee eens is?

mijn vriendje vind shoppen ook best leuk en hij is alles behalve homo haha.
maar OT, mannen mogen best wel wat (meer, en dat zet ik tussen haakjes om de meeste er tegenwoordig wel op letten) om hun uiterlijk geven, maar het moet niet zo zijn dat ze net zoals meisjes even overdrijven om het halfuur voor de spiegel staan ofzo.

ik ben het er ook niet mee eens hoor haha,
maar dat liefdesgedichtjes was misschien een beetje overdreven :’)