Wordpress

Ik wil graag een blog maken met recepten enzo erop.
En ik dacht, meer uit gemak en het community gedoe, ik gebruik dit keer een site als blogger of wordpress. Nou, mijn gekozen naam was niet beschikbaar in blogger, dus ik heb voor wordpress gekozen.

Maar echt, alles behalve gemakkelijk?
Ik snap er echt niets van.
Kan iemand me vertellen hoe je zo’n theme aan kan passen?
Want je kan alleen de CSS veranderen, maar daarin staat bv niet de achtergrond afbeelding ofzo. =/

Up; No idea.

ik snap wordpress ook niet, vind blogspot veel makkelijker. + mijn domeinnaam was ook al bezet maar toen heb ik en andere genomen :stuck_out_tongue_winking_eye: en wel gewoon mijn blog naar mijn naam genoemd zegmaar…
Blogtitel is anders dan mijn sitenaam.

Ik heb ook een wordpress-website maar de thema-CSS snap ik ook niet, terwijl ik wel gewoon een CSS- en HTML-bestand kan bewerken, nja, ik heb me er ook nooit echt mee beziggehouden, gewoon een kant-en-klare thema gekozen haha :slightly_smiling_face:
Leuk idee trouwens om receptjes te schrijven!
Kun je je link noten als je al klaar bent?
Ga ik het meteen als favoriet opslaan :slightly_smiling_face:

Ja, ik kan hele websites in elkaar zetten, maar ik dacht, ach, laten we makkelijk doen. Nou, makkelijk zeg :stuck_out_tongue:

Dat is goed, ik ga maar even kijken naar iets beters.

Haha idd, ik had vroeger een subdomein via een internetvriendin, was wel leuk maar de layout telkens coderen vond ik te vermoeiend en school kwam er tussen en ik had er daardoor geen zin meer in :stuck_out_tongue: En ik ben met de jaren minder creatief geworden ;p