Wordpress of Blogger?

Hallo lieve Girlsceners!

Ik zat er aan te denken om een eigen blog te beginnen, zoals velen mij al voorgegaan zijn. Nu zit ik echter met een dilemma: moet ik voor Wordpress of Blogger kiezen? En dan bedoel ik de versie van Wordpress waar je geen host voor nodig hebt. Ik heb al wat op internet rondgezocht, en ik weet nu globaal wat de voordelen van deze sites zijn, ik las bijvoorbeeld dat Wordpress meer foto’s met hoge kwalliteit kan uploaden. Maar heb je deze mogelijkheid wel nodig?
Daarom zou ik graag jullie mening horen over deze twee sites. Welke werkt het plezierigst, leest het fijnst en oogt het professioneelst? Wat zijn jullie ervaringen met Blogger en Wordpress?

Alvast heel erg bedankt voor jullie advies!

Haha, up maar weer!

Makkelijk en standaard: blogger
Moeilijke onderhoud maar professional: wordpress

sowieso blogger! het followen is makker en ik vind de achtergronden en alles ook veel mooier. :slightly_smiling_face:

Dat wordpress professioneler is, zie je dat ook aan het uiterlijk van het blog? Of moet je gewoon meer ervaring hebben als je voor wordpress kiest?

Zelf heb ik het idee dat meer mensen de blogs op Blogger volgen, komt dat doordat mensen je blog sneller op Blogger vinden, of kiezen gewoon meer mensen voor Blogger?

Ik vind Blogger persoonlijk veel makkelijker. Layouts zijn hell volgens mij, met wordpress. Ik volg ook nooit iemand op Wordpress (eigenlijk geen idee hoe dat moet?). Blogger is ook heel duidelijk qua instellingen.

Oké, dit is heel offtopic, maar toch zeg ik het, haha.
Ik vind je nieuwe avatar heel leuk!

Ik vind Wordpress veel makkelijker dan Blogger. Maar ik zou zeggen: probeer ze allebei en kijk na verloop van tijd wat jij het fijnst vindt. Zo heb ik het ook gedaan. :slightly_smiling_face: